integrovaný projekt na SJL-Vyhľadať prirovnanie v texte. Vysvetliť význam prirovnania z textu.

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Dominantným učivom je literárna výchova. Pomocou prirovnania z textu je žiakom vysvetlený pojem prirovnanie. Správne spájajú a tvoria prirovnania. K vnútrozložkovej integrácii s jazykovou zložkou dochádza v motivačnej, ale aj fixačnej fáze. Precvičujeme predlžovanie viet. Žiaci vedia, že rozvité vety obsahujú viac informácií. Predlžovanie viet využijeme pri tvorení veršov.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Eva Dzurková | (14.06.2012 19:10 - neprečítaný)

klik, výborné je aj toto


*Pridať komentár

Učiteľ: Andrea FuchsováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ

Autor: Andrea Fuchsová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 14.06.2012 18:47
Formát súboru: doc
Veľkosť: 52 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Viola Kúdelová
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Monika Petríková
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Veronika Májeková
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Viera Vrlíková
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Dáša Dovičičová
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Lišková
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Andrea Bosá
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Ivana Čepová
Informatická výchova, Informatika 4. ročník ZŠ Petra Jančíková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Danka Spišáková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Katarína Čornejová
Slovenský jazyk a literatúra Nešpecifikovaný Gabriela Bartalová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Marcela Papšová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Marcela Gardošíková