Písanie pre druhákov a prvákov

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Keď musíte doma viac pracovať s vlastným dieťaťom, vymyslíte všeličo. Ponúkam Vám, možno sa Vám zíde. Písanie prvých čiar, písanie písmen, číslic, opisovanie písaného textu, doplňovanie samohlások krátkych a dlhých.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Daša Kašparová | (22.07.2009 13:33 - neprečítaný)

Keď chcem otvoriť tento súbor, PC mi odkazuje, že sa nenašla adresa. V čom je problém?

* Reagovať | Silvia Bodláková | (22.07.2009 20:33 - neprečítaný)

Nechala som v odkaze napísané dvakrát htttp:
Už som to opravila.
Ďakujem za upozornenie.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (22.07.2009 22:05 - neprečítaný)

To je dobré. To ste sama robili?

* Reagovať | Silvia Bodláková | (23.07.2009 08:47 - neprečítaný)

Nuž, keď musím, tak musím. Postupne tam pridávam ďalšie podľa toho, čo potrebuje pretrénovať syn.
Celú tú stránku som začala robiť preto, že moje deti potrebujú kreatívnu tvorbu a rozvíjať svoje talenty a zároveň trochu posunúť viac svoje slabšie stránky. Hlavne, neviem nič nájsť literatúru, čo by bola vhodná pre rodičov s deťmi s poruchami učenia. Tak si pomáham sama. Hoci sme vždy doteraz mali milé učiteľky, viem, že deťom nestačí len práca v škole vo všeobecnosti, a nie to ešte deťom s nejakou poruchou učenia.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (24.07.2009 06:04 - neprečítaný)

Skvelý rodič ste.Želanie neskromné, aby sa i ostatní rodičia takýchto detí starali o ich rozvoj. My máme veľa rodičmi "nespolupracujúcich" prípado.
Držím palce!

* Reagovať | Mária Csitneky | (24.07.2009 07:58 - neprečítaný)

Veľmi zaujímavé, určite využijem

* Reagovať | Silvia Bodláková | (25.07.2009 20:16 - neprečítaný)

Gabika Šimová, takých rodičov je viac, nie som len sama. Lenže materiálov pre rodičov je menej ako pre učiteľov a nie všetci rodičia sú učitelia.
Mrkni si, čo napísala jedna mamička a čo jej odpovedali rodičia s podobným problémom: http://www.dobrenapady.info/blog.php?page=blog_id&id=12
Bohužiaľ aj ja sa stretávam s rodičmi, čo majú pocit, že donesením papiera s diagnózou ich aktivita končí a chcú o stupeň lepšiu známku kvôli dyskalkúlii ešte aj z výtarnej. Alebo vybavia desaťhodinové doučovanie pred väčšou písomkou a považujú to za perfektný nápad. Pritom práve takýmto deťom treba viesť dosť dlho a organizovať čas, aby sa to naučili sami. Lebo ich problém nie je väčšinou v neučení sa, ale v nesystematickosti.


*Pridať komentár

Učiteľ: Silvia BodlákováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ

Autor: Silvia Bodláková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 22.07.2009 20:32
Formát súboru:
Veľkosť: 71 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Gabriela Maruščáková
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník SŠ (Sexta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG) Veronika Gereková
Hudobná výchova, Obohatenie 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Alena Burčíková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Silvia Bodláková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Danica Slašťanová
Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Eva Dzurková
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Alica Fortiaková
Slovenský jazyk a literatúra, Všeobecné Nešpecifikovaný Soňa Belokostolská
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Klára Vrbová
Slovenský jazyk a literatúra, Všeobecné Nešpecifikovaný Soňa Belokostolská
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ Danka Spišáková
Slovenský jazyk a literatúra, Všeobecné 0. ročník ZŠ Anna Legíňová
Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Soňa Klučárová
Nemecký jazyk 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Oľga Oslanecová