Prečo je dôležité, čo jeme?

Späť
z
zlý (1)
dobrý, ale ...

Popis: Kartičkový program - pomenovanie vnútorných orgánov tráviacej sústavy.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Mária Gortová | (11.11.2013 11:26 - neprečítaný)

pekné, použijem na opakovanie.dakujem

* Reagovať | Marta Hasáková | (14.11.2013 10:43 - neprečítaný)

Komentár ku: zlý
najprv ide do tenkého čreva a potom do hrubého

* Reagovať | Petra Bejšovcová | (14.11.2013 20:46 - neprečítaný)

Prepáčte, ale nikto netvrdí, že v tomto cvičení ide o usporiadanie tráviacej sústavy. Ide o pomenovanie vnútorných orgánov tráviacej sústavy. Úloha je tak postavená, pokyn je \"Doplň správne názvy vnútorných orgánov.\" A odporúčam najskôr žiakom moju prezentáciu, v ktorej sa učia aj postupnosť trávenia. Keď dám potom žiakom takúto úlohu, je jasné, že budú tipovať orgány ako za sebou nasledujú a prestanú si všímať vzhľad orgánu a premýšľať, ktorý je ktorý. Ale ďakujem za pripomienku.


*Pridať komentár

Učiteľ: Petra BejšovcováViac 

Predmet: Prírodoveda
Ročník: 4. ročník ZŠ

Autor: Petra Bejšovcová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 03.11.2013 21:12
Formát súboru: exe
Veľkosť: 3082 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Prírodoveda 4. ročník ZŠ Jana Pavluvčíková
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Petra Bejšovcová
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Petra Bejšovcová
Triednictvo 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Gabriela Hošovská
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Lukáš Hecht
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Terézia Kolcunová
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Lucia Talánová
Biológia Nešpecifikovaný Terézia Kolcunová
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Petra Mihálková
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Marianna Žilíková
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Viera Košická
Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Viera Košická