/ Mária Kráľová / Slovenský jazyk a literatúra / 5. ročník ZŠ / podstatné mená / Podstatné mená stredného rodu - vzory a pády

Podstatné mená stredného rodu - vzory a pády

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 3
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Pracovný list - precvičovanie určovania vzorov a tvorba pádov podstatných mien stredného rodu


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Alena Henešová | (21.01.2014 17:20 - neprečítaný)

Veľmi pekne ďakujem

* Reagovať | Iveta Kováčová | (23.01.2014 18:22 - neprečítaný)

Je správny tvar - s ovociami??? Nie s ovocím.???

* Reagovať | Mária Kráľová | (23.01.2014 19:53 - neprečítaný)

S ovociami je tvar plurálu, s ovocím je singulár, žiaci majú v cvičení utvoriť inštrumentál pl.


*Pridať komentár

Učiteľ: Mária KráľováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ

Autor: Mária Kráľová
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 21.01.2014 15:32
Formát súboru: doc
Veľkosť: 89 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Lenka Havalová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Eva Dzurková
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Anna Kobzová
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Mária Kráľová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Jaroslav Šašala
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Petra Ovečková
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Mária Kubušová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Lucia Vasiľová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Monika Petríková
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Zuzana Lašticová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ Robert Ambroš