Abeceda

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Abeceda- na nástenku, do lavice, pexeso... Písaný, tlačený tvar.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Júlia Karcolová | (27.03.2014 20:28 - neprečítaný)

neviete, či existuje predpis, že takéto písmo majú používať aj starší žiaci ? Po niektorých žiakoch sa ťažko číta, pretože a-o sa nedá rozoznať, r-z-s, t-k-h, ..

* Reagovať | Renáta Kollárová | (27.03.2014 22:01 - neprečítaný)

Z mojej skúsenosti vyplýva, že písmo sa časom mení, málo žiakov v 3-4ročníku píšu pomaly a precizne. Písmo sa im mení a je ťažko čítateľné. Ja na to upozorňujem hlavne v diktátoch, slohu, čísliciach. Pokiaľ som si neistá ,aké je to písmeno, alebo číslica podčiarknem a rátam za chybu potom si dávajú väčší pozor a viac sa snažia. Ale je to individuálne. Na 1.-4. žiadame stále používať atramentové pero. Mám aj takých po ktorých lúštim a k zmene nedochádza.Nemá zmysel im to podčiarkovať.
Keď sa s niektorými stretávam na 5.-9. písmo je úplne iné tlačené, zmes písano-tlačené, niektorí krajšie, ale poväčšine nie. Písanie ako samostatný predmet sa cvičí do 3 ročníka,potom už je súčasťou SJL

* Reagovať | Renáta Kollárová | (28.03.2014 12:29 - neprečítaný)

neviem či som pomohla- to je len moja skúsenosť

* Reagovať | Júlia Karcolová | (30.03.2014 19:25 - neprečítaný)

Žiaci majú napr. zapísať záznam z laboratórnych prác. Už len pri odpise textu je veľa chýb. Postup práce píše každý žiak samostatne. Často si musím domyslieť, aké písmenko je napísané. Okrem správnosti postupu kontrolujem pravopis, takto majú veľa chýb. Niektorí miešajú tlačené a písané. Takto neviem, na čo sa odvolať. Ďakujem.

* Reagovať | Renáta Kollárová | (30.03.2014 19:57 - neprečítaný)

ja by som na začiatku roka keď začínam v danej triede poučila a upozornila žiakov, že sa musia snažiť písať pekne a hlavne čitateľne. Naši píšu laboratórne v cvičnom zošite v škole a doma dopisujú postup , zistenia a píšu už do zošitov na laboratórne práce. Dopĺňajú kresby a potom sa to hodnotí. Na SJL sa v kontrolnom diktáte ráta každá chyba do známky. Vedia, že sa musia snažiť písať pekne. Ja učím na 5.-9. len vv takže nemám čo hodnotiť zošity nemámenašťastie Máme aj také prípady ,že žiak naozaj škaredo píše a pripraví si to na počítači.Odvolať sa načo veru neviem . Je to individuálne od učiteľa. Avšak na chémii, fyzike,biológii si neviem predstaviť zhoršiť známku zato, že nevie poriadne slovenský jazyk. No je to diskutabilné.

* Reagovať | Júlia Karcolová | (30.03.2014 20:10 - neprečítaný)

Záznam o práci je jeho vizitka. Ak na slovenčine píše správne, chcem, aby aj na inom predmete tak písal. Zdá sa mi nespravodlivé, aby žiak, ktorý má veľa chýb mal rovnakú známku, ako ten, čo má zápis bez chyby. Samozrejme, že sa hodnotí + práca na hodine.

* Reagovať | Renáta Kollárová | (30.03.2014 20:16 - neprečítaný)

aj mne sa to zdá nespravodlivé ,tiež ako matka by som sa ohradzovala ,ale sú aj takí žiaci ,ktorí to bohužiaľ nedokážu, nie že ódfláknu. Preto treba brať o akého žiaka sa jedná

* Reagovať | Júlia Karcolová | (31.03.2014 12:04 - neprečítaný)

samozrejme inak sú hodnotení žiaci s poruchami

* Reagovať | Renáta Kollárová | (31.03.2014 15:48 - neprečítaný)

z toho vyplýva, kto dokáže správne a pekne písať na sjl,dokáže napísať aj na inom predmete. Ale hodnotenie ostáva na učiteľovi aké kritéria si určí .pekný deň

* Reagovať | Viera Hlaváčová | (06.04.2014 18:54 - neprečítaný)

Komentár ku: dobrý, ale ...
neda sa otvoriť

* Reagovať | Renáta Kollárová | (06.04.2014 21:52 - neprečítaný)

skúste ešte raz , kontrolovala som to funguje


*Pridať komentár

Učiteľ: Renáta KollárováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ

Autor: Renáta Kollárová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 06.04.2014 21:50
Formát súboru: rar
Veľkosť: 1113 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Miriam Vyparinová
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ Renáta Kollárová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Jana Križanová
Obohatenie, Slovenský jazyk a literatúra 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Petra Bocková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Eva Siposová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Silvia Pariláková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Adriana Hoštáková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Silvia Pariláková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Adriana Hoštáková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Adriana Hoštáková
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ Jana Géciová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Miroslava Vroclavjaková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Miriam Bencová