klasifikačná tabuľka

Späť
z
výborný (100)
zlý
dobrý, ale ... (1)

Popis: stupnica, bodové ohodnotenie


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Slavomíra Bafiová | (26.08.2009 17:07 - neprečítaný)

Super pomoc, mám niečo podobné

* Reagovať | Eva Mrázová | (26.08.2009 18:10 - neprečítaný)

Ďakujem pekne, určite sa pridá...

* Reagovať | Ľubica Mazáková | (26.08.2009 21:35 - neprečítaný)

Ja len toľko k tomu, že školská inšpekcia nám nariadila (odporúčala)
takéto percentuálne hodnotenie 100%-89%=1
88 - 75 = 2
74 - 63 = 3
62 - 50 = 4
49 - 0 = 5
"Úžasná motivácia" pre žiaka, keď vie skoro 50% a má nedostatočnú:-(

* Reagovať | Anna Šabíková | (27.08.2009 12:57 - neprečítaný)

Môžem sa opýtať či to odporučili pre ZŠ? Viem, že na niektorých SŠ, resp. gymnáziách, to bežne takto funguje. A Vaša škola to zaviedla do praxe podľa ich "odporúčania" ? Vopred ďakujem za odpoveď.

* Reagovať | Jozefa Fraňková | (27.08.2009 18:39 - neprečítaný)

Neviem, aká inšpekcia, nakoľko u nás, Prešovský kraj, máme vo väčšine 100% - 90 %,89 - 75, 74 -50, 49 - 30% a aj tak máem čo robiť, aby najmä v matematike, nám žiaci neprepadli.

* Reagovať | Viktória Melegová | (27.08.2009 22:33 - neprečítaný)

Je smutne, ze požiadavky na klasifikáciu žiakov ZŠ sú nejednotné na Slovensku. Najmä preto, že len pred nedávnom (v apríli) bol vydaný Metodický pokyn 7/2009-R na hodnotenie a klasifikáciu žiakov ZŠ, bohužiaľ percentuálna stupnica tam nie je. A vraj ide o zjednotenie požiadaviek...

* Reagovať | Ľubica Mazáková | (28.08.2009 09:10 - neprečítaný)

Áno, odporučili to pre ZŠ, aj sme to zaviedli do praxe, striktne sme to dodržiavali asi 3 roky, ale tento rok sme si to mierne upravili asi takto: 100 - 90 =1, 89 - 75= 2, 74 - 55 = 3, 54 - 40 = 4 uvedené je to v %. Aspoň trošku sa snažíme prispôsobiť sa úrovni žiakov.

* Reagovať | Andrea Cífferyová | (05.09.2009 21:46 - neprečítaný)

Veľmi dobrá pomôcka, len neviem, či to môžem brať do úvahy i pre ŠZŠ...keďže sme na Slovensku nejednotní...poraďte. Ďakujem.

* Reagovať | Eva Vysopalová | (12.09.2009 21:36 - neprečítaný)

Ďakujem za tabuľku. Pri každej previerke prepočítavam hranice bodov, takže toto je zľahčenie, dám to aj kolegyniam. K %, ktoré tu v diskusii uvádzate: osobne nesúhlasím s hranicou vedomostí 40% a žiak vtedy dostáva nedostatočnú. Vie viac ako tretinu učiva, ktoré preverujem. U nás máme dohodnuté 100% -90% -1, 89%-75% - 2, 74%-50% - 3, 49%-30%(25%) - 4 a od 29% alebo 24% je to 5. Je to pre základnú školu a hranice 25% využívame v previerkach, kde je potrebné veľa krokov pri riešení úlohy..Proste, ak nezapíše niektorý krok, ale úlohu vyrieši, nemá horšiu známku. Prísnejšiu stupnicu uplatňujeme pri testoch s výberom odpovede.

* Reagovať | Iveta Cerinová | (22.04.2010 13:13 - neprečítaný)

Robíme to podobne. Zaujímala by ma stupnica práve pri testoch s výberom odpovede, keď žiak má možnosť opraviť zlú odpoveď.

* Reagovať | Ľudovít Kordisch | (13.09.2009 10:33 - neprečítaný)

Vyzerá to byť veľmi dobré, chcel som si to upraviť na počet 30 ale je to zamknuté
škoda
môžeš to rozšíriť na 33 alebo uvolníš možnosť úprav??
Ďakujem

* Reagovať | Daniela Kolarčíková | (15.09.2009 21:40 - neprečítaný)

Užitočná vec. Využijem.

* Reagovať | Mária Peťová | (24.11.2009 21:21 - neprečítaný)

Tabuľka je záväzná pre školu len vtedy, keď schváli pedagogická rada a mala by byť súčasťou ŠKVP. Nik Vám nemôže nariadiť aké percentuálne vyjadrenie máte využiť. Nehovorí o tom žiadny zákon ani metodický pokyn. Inšpekcia to nariadiť tiež nemôže.

* Reagovať | Mária Peťová | (24.11.2009 21:22 - neprečítaný)

.... a vďaka, tiež využívame Vašu tabuľku

* Reagovať | Iveta Matyásová | (14.05.2021 07:45 - neprečítaný)

Výborná pomoc , ĎAKUJEM


*Pridať komentár

Učiteľ: Jana VojačekováViac 

Predmet:
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Jana Vojačeková, Jana Mažáriová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 26.08.2009 16:51
Formát súboru: doc
Veľkosť: 365 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Oľga Závacká
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Ján Hrušovský
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Jana Bertová
Matematika, Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra, Vlastiveda 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Ivana Kožejová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Mária Novotná
Chémia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Mário Tantoš
Matematika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Agnesa Hinčeková
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Slavomír Moll
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Vladimír Kázik
Chémia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Anna Huňarová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Eva Matyiová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Kristína Pappová Rosohová
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Katarína Šaušová