Integrovaný vyučovací projekt.pdf

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Integrovaný typ vyučovacej hodiny materinského jazyka a literatúry je štruktúrovaný podľa trojfázového rámca E - U - R, ktorý je považovaný za najvhodnejší metodický postup rozvíjania kritického myslenia žiaka, na podporu aktívneho, uvedomeného a tvorivého prístupu k rozvoju jednotlivých stránok osobnosti žiaka. Vo vyučovacom projekte sú použité rôznorodé metódy podporujúce rozvoj tvorivosti žiaka.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Aneta Turanská | (29.08.2014 19:57 - neprečítaný)

Ukladám, vyskúšam s prváčikmi. Ďakujem.


*Pridať komentár

Učiteľ: Štefánia ČurillováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ

Autor: Štefánia Čurillová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 29.08.2014 13:49
Formát súboru: pdf
Veľkosť: 1434 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Patrícia Sokolovská
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Štefánia Čurillová
Matematika, Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ Štefánia Čurillová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika 1. ročník ZŠ Štefánia Čurillová
Všeobecné 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Mária Uheriková
Slovenský jazyk a literatúra 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Mária Civáňová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Zuzana Puchalová
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová