Ako môže učiteľ čeliť negatívnemu naprogramovaniu detí?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Už v materskej škole sa dá u detí rozpoznať ich negatívne naprogramovanie. Podľa čoho? Často sú smutné, osamotené, nereagujú na výzvy iných detí a ak sa aj zapoja do činnosti, nechcú sa učiť nové veci. Ak ich niekto priamo osloví, reagujú vystrašene alebo rozptýlene. Alebo bijú ostatné deti, alebo sa smejú, keď ich za niečo hrešíte. Niektoré prejavy sa môžu aj kombinovať.


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac 

Predmet: Triednictvo, Všeobecné
Ročník: 0. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.12.2016 17:08
Formát súboru: url
Veľkosť: 126 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Všeobecné 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Beata Strculová
Špeciálna pedagogika, Triednictvo Nešpecifikovaný Martina Pavlíková
Etická výchova, Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Jaroslava Koníčková
Matematika, Školský klub detí 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Ľubica Marková
Triednictvo, Všeobecné 4. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Gabriela Ilavská
Nemecký jazyk 1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Jana Markovičová
Nemecký jazyk 1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Jana Markovičová
Nemecký jazyk 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Ingrid Dudová
Školský klub detí, Triednictvo 0. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Oľga Oslanecová
Školský klub detí, Telesná výchova 0. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Jaroslava Koníčková
Nemecký jazyk 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra 0. ročník ZŠ Anna Legíňová