Ako môže učiteľ čeliť negatívnemu naprogramovaniu detí?
SpäťPopis: Už v materskej škole sa dá u detí rozpoznať ich negatívne naprogramovanie. Podľa čoho? Často sú smutné, osamotené, nereagujú na výzvy iných detí a ak sa aj zapoja do činnosti, nechcú sa učiť nové veci. Ak ich niekto priamo osloví, reagujú vystrašene alebo rozptýlene. Alebo bijú ostatné deti, alebo sa smejú, keď ich za niečo hrešíte. Niektoré prejavy sa môžu aj kombinovať.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Oľga Oslanecová | (10.12.2016 14:28 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Pridať komentár
Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac
Predmet: Triednictvo, Všeobecné
Ročník: 0. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.12.2016 17:08
Formát súboru:
Veľkosť: 126 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Všeobecné
1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Špeciálna pedagogika, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Martina Pavlíková
Etická výchova, Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Jaroslava Koníčková
Matematika, Školský klub detí
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Ľubica Marková
Triednictvo, Všeobecné
4. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Gabriela Ilavská
Obohatenie, Všeobecné
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Miroslav Sopko
Nemecký jazyk
1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jana Markovičová
Nemecký jazyk
1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jana Markovičová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
3. ročník ZŠ
Oľga Galandová
Obohatenie, Triednictvo
4. ročník ZŠ
Denisa Ščerbáková
Nemecký jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Nemecký jazyk
1. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jana Markovičová
Nemecký jazyk
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Beata Zrníková
Nemecký jazyk
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Marta Lacková