Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac 

Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru: url
Veľkosť: 141 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Etická výchova, Triednictvo 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Vladimíra Gottwaldová
Obohatenie, Triednictvo 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Tatiana Haľamová
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zdenka Baková
Triednictvo, Všeobecné 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Mária Feckaničová
Občianska náuka, Triednictvo Nešpecifikovaný Peter Lengyel
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Miriam Sklenárová
Triednictvo 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Lišková
nešpecifikovaný 2. ročník SŠ (Sexta OG) Vladimír Oláh
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Martina Hošalová
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Eva Klempířová
Školský klub detí Nešpecifikovaný Inna Jackaninová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Terézia Kolcunová
Triednictvo, Všeobecné 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Elza Svoreňová Kovácsová
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Mária Kopčáková