Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?
SpäťPopis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.
Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac
Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru:
Veľkosť: 141 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Etická výchova, Triednictvo
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Vladimíra Gottwaldová
Obohatenie, Triednictvo
5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Tatiana Haľamová
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Zdenka Baková
Triednictvo, Všeobecné
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Mária Feckaničová
Občianska náuka, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Peter Lengyel
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Miriam Sklenárová
Triednictvo
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Mária Lišková
nešpecifikovaný
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Vladimír Oláh
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Martina Hošalová
Prírodoveda
4. ročník ZŠ
Eva Klempířová
Školský klub detí
Nešpecifikovaný
Inna Jackaninová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Terézia Kolcunová
Triednictvo, Všeobecné
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Elza Svoreňová Kovácsová
Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Mária Kopčáková
výborné