Stavba telies z kociek - stopy

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Stavba telies z kociek podľa vzoru a podľa plánu (obrázka) - stopy Kreslenie plánov stavieb z kociek Prostredie AI umožňuje priamu manipuláciu. Umožňuje používať špecifické metódy vyučovania: metódu viacnásobného opakovania; metódu nadmerného zvýraznenia informácie; metódu nadmerného zvýraznenia inštrukčnými médiami – audiovizuálne; metódu zapojenia viacerých kanálov do prijímania informácie; metódu optimálneho kódovania; metódu intenzívnej spätnej väzby; metódu pozitívneho posilňovania; metódu individuálneho prístupu. Opísané v publikácii VAŠEK, Š.: Základy špeciálnej pedagogiky. Bratislava: Sapientia 2003. 210 s. ISBN 80-968797-0-7.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Monika ČerveňákováViac 

Predmet: Matematika, Špeciálna pedagogika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Monika Červeňáková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 09.04.2018 00:13
Formát súboru:
Veľkosť: 1615 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Marianna Krajčová
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
Špeciálna pedagogika 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ Veronika Pelcová
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Slávka Kalakayová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Renáta Titková
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Michaela Lošonská
Matematika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Marta Megyesiová
Matematika, Špeciálna pedagogika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Monika Červeňáková
nešpecifikovaný 5. ročník ZŠ Monika Kalábová
Matematika 5. ročník ZŠ Lucia Morovičová