Desatoro gramatických prikázaní pri písaní diktátov
SpäťPopis: Tento dokument vložil do VK v roku 2012 pán kolega Peter Benkovič a ja ho vkladám znova, pretože je fakt dobrý. Uvádzam aj jeho autorstvo.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Edita Slobodová | (23.09.2018 10:08 - neprečítaný)
áno, súhlasím, ale nechcem mu do textu vstupovať, nie je môj
áno, súhlasím, ale nechcem mu do textu vstupovať, nie je môj
Reagovať | Tatiana Dolinská | (03.10.2018 19:33 - neprečítaný)
9. a 10. bod by som formulovala tak, aby boli výroky vždy pravdivé:
9. - napríklad v rozkazovacom spôsobe slovies sa môže písať aj y - Umy!
10. - V jednotnom čísle príd. mien je "í" po mäkkej spoluhláske - cudzí, starší,....
9. a 10. bod by som formulovala tak, aby boli výroky vždy pravdivé:
9. - napríklad v rozkazovacom spôsobe slovies sa môže písať aj y - Umy!
10. - V jednotnom čísle príd. mien je "í" po mäkkej spoluhláske - cudzí, starší,....
Reagovať | Edita Slobodová | (03.10.2018 20:19 - neprečítaný)
a bolo by toho aj viac, môžete sa do toho zahryznúť a skúsiť to rozšíriť,pán Benkovič to proste urobil takto
a bolo by toho aj viac, môžete sa do toho zahryznúť a skúsiť to rozšíriť,pán Benkovič to proste urobil takto
Reagovať | Tatiana Dolinská | (04.10.2018 15:24 - neprečítaný)
Nerada kritizujem, chcela som byť len nápomocná. Vyjadrila som sa najmä kvôli tomu, aby to niekto nedajbože neposlal žiakom a rodičom, ktorí si môžu urobiť negatívnu mienku na margo učiteľa. Mimochodom - aj 5. bod je kvôli cudzím slovám neplatný.
Nerada kritizujem, chcela som byť len nápomocná. Vyjadrila som sa najmä kvôli tomu, aby to niekto nedajbože neposlal žiakom a rodičom, ktorí si môžu urobiť negatívnu mienku na margo učiteľa. Mimochodom - aj 5. bod je kvôli cudzím slovám neplatný.
Reagovať | Mária Schürgerová | (21.10.2018 09:28 - neprečítaný)
Veľmi dobré. Všetky základné pravidlá sú zhrnuté. Ak ich deti budú používať a hlavne ovládať zlepší sa ich grafický prejav.
Veľmi dobré. Všetky základné pravidlá sú zhrnuté. Ak ich deti budú používať a hlavne ovládať zlepší sa ich grafický prejav.
Reagovať | Edita Slobodová | (21.10.2018 10:17 - neprečítaný)
Ak si to prečíta autor, iste sa poteší
Ak si to prečíta autor, iste sa poteší
Pridať komentár
Učiteľ: Edita SlobodováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Peter Benkovič
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 22.09.2018 21:24
Formát súboru:
Veľkosť: 14 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ
Renáta Kollárová
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Hana Hulínová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra, Triednictvo
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Tatiana Dolinská
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Peter Benkovič
Slovenský jazyk a literatúra
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Eva Dzurková
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Matematika
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Matematika
2. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Anna Kováčová
Matematika
2. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Mária Civáňová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Darina Sýkorová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Miroslava Frančeková
mila pomocka ...iba bod 9 by som upravila - namiesto zaporu by som dala kladný prikaz , ze vzdy piseme -i-í , nakolko dieta si pamata zaciatok a koniec vety