Korytnačia grafika v Pythone - kreslenie obrázkov s využitím cyklu

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 3
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Korytnačia grafika v Pythone - kreslenie obrázkov s využitím cyklu, podobné sa zvykne programovať aj v Imagine alebo v Scratchi.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Miroslava VavrováViac 

Predmet: Informatika
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG)

Autor: Miroslava Vavrová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.02.2020 17:07
Formát súboru: pdf
Veľkosť: 129 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Hudobná výchova, Informatická výchova, Matematika, Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova 1. ročník ZŠ Eva Gastnerová
Informatika Nešpecifikovaný Ľubica Lauková
Informatika Nešpecifikovaný Ľubica Lauková
Informatická výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Stanislav Petro
Informatika Nešpecifikovaný Ľubica Lauková
Výchova umením, Výtvarná výchova 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Veronika Vrabcová
Informatika 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG) Miroslava Vavrová
Informatika 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG) Miroslava Vavrová
Informatika 1. ročník SŠ (Kvinta OG) Ľubica Lauková
Informatika 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG) Miroslava Vavrová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Ján Mackuliak
Informatika 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG) Miroslava Vavrová
nešpecifikovaný 1. ročník SŠ (Kvinta OG) Soňa Belokostolská
Informatika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Marianna Krajčová