Korytnačia grafika v Pythone - kreslenie obrázkov s využitím cyklu
SpäťPopis: Korytnačia grafika v Pythone - kreslenie obrázkov s využitím cyklu, podobné sa zvykne programovať aj v Imagine alebo v Scratchi.
Učiteľ: Miroslava VavrováViac
Predmet: Informatika
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Autor: Miroslava Vavrová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.02.2020 17:07
Formát súboru:
Veľkosť: 129 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Informatika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marianna Krajčová
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG)
Miroslava Vavrová
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG)
Miroslava Vavrová
Hudobná výchova, Informatická výchova, Matematika, Prírodoveda, Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova
1. ročník ZŠ
Eva Gastnerová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Ján Mackuliak
Výchova umením, Výtvarná výchova
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Veronika Vrabcová
Informatická výchova
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Stanislav Petro
nešpecifikovaný
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Soňa Belokostolská
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG)
Miroslava Vavrová
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG)
Miroslava Vavrová
Informatika
Nešpecifikovaný
Ľubica Lauková
Informatika
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beáta Imreová
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Ľubica Lauková
Informatika
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Veronika Luptovská