Barok, klasicizmus II.

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Barok, klasicizmus, B skupina- písomná práca s porovnávaním dvoch období.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Eva Dzurková | (01.02.2010 22:29 - neprečítaný)

Monika, písomná práca z hudobnej??? učím 23. rok HUV na druhom stupni, nikdy v živote som nepotrebovala písať písomky z hudobnej...ani nebudem Váš príspevok by sa dal krásne využiť ako interaktívne cvičenie alebo ako pracovný list

* Reagovať | Monika Maruškinová | (03.02.2010 21:07 - neprečítaný)

Ja viem, že to znie zvláštne, ale chcela som si len overiť teoretické vedomosti žiakov, samozrejme len percentuálne, nie známkou. Súhlasím, samozrejme sa to všelijako dá využiť. Je to už vec učiteľa, ako túto moju prácu spracuje. Ozaj, ako si overujete vedomosti z hudobnej výchovy na druhom stupni?

* Reagovať | Eva Dzurková | (03.02.2010 21:12 - neprečítaný)

V konkrétnych činnostiach žiaka, nikdy som nepovažovala HUV za náukový predmet - na to sú určené predmety na základných umeleckých školách som odporca písania nôt a stupníc, dieťa názorom lepšie pochopí teóriu a okrem toho, spomedzi našich žiakov chodí na ZUŠ mizivé percento, teda viem, že notopis v živote nebudú potrebovať...čo sa týka dejin hudby, preverujem si, či žiaci pochopili a zvládli učivo zábavnými formami, interaktívnymi cvičeniami, didaktickými hrami na rôzne obdobie...A ešte napríklad k hudobnej teórii - vidím, že žiak pochopí aj intervaly na ZŠ najlepšie tak, že sám hrá na zvonkohre a vidí, nielen počuje, princíp. Robíme "hudobné pokusy" aj napr. pri učive o vyjadrovacích prostriedkoch hudby, deti majú radosť a neberú to ako učenie. Môj komentár k Vášmu príspevku neberte ako kritiku, je len moja reakcia na slová písomka, test Každý máme svoju cestu, podstatné je, aby sme u žiakov vzbudili záujem o hudbu

* Reagovať | Monika Maruškinová | (04.02.2010 20:21 - neprečítaný)

Ste veľmi milá, ďakujem za rady. Aj to robievam, ale raz za pol roka zvyknem preveriť vedomosti aj takouto formou. Veď je to len percentuálne hodnotené. Nič neberiem ako kritiku, rada prijímam dobré rady od skúsenejších kolegýň. Nie som kvalifikovaná učiteľka HV, učím na 1. stupni. Notopis nikdy v písomke nedávam. Súhlasím s Vašou poslednou vetou. Ešte raz vďaka.

* Reagovať | Slávka Radvanská | (11.02.2010 16:00 - neprečítaný)

Pripomenuli ste mi moju učitelku z VŠ , výbornu didaktičku na HV. Súhlasím s Vašim názorom škola-hrou.


*Pridať komentár

Učiteľ: Monika MaruškinováViac 

Predmet: Hudobná výchova
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)

Autor: Monika Maruškinová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 01.02.2010 21:44
Formát súboru: doc
Veľkosť: 48 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG) Petra Jančíková
Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ivana Koštiaľová
Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Monika Maruškinová
Hudobná výchova 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ján Palkoci
Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Darina Ďurčová
Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zuzana Mačugová Zbušková
Hudobná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ľudmila Sulačeková
nešpecifikovaný 2. ročník SŠ (Sexta OG) Oľga Brozmanová
nešpecifikovaný 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG) Oľga Brozmanová
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG) Juliana Kotelešová
Slovenský jazyk a literatúra Nešpecifikovaný Martina Demeterová
Slovenský jazyk a literatúra Nešpecifikovaný Martina Demeterová