Viem sa vyjadriť ku svojej práci - ďalší tip z daltonskej konferencie

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Ak využívate pri vyučovaní pracovné listy, a možno i nevedome daltonské prvky, mohli by ste využiť tip z konferencie o daltonskom vyučovaní. Zaujalo ma, že trieda by mohla mať viacej pozitívnych i negatívnych hodnotení, z ktorých si každý žiak skladá svoje vlastné hodnotenie po ukončení práce. Skúsili sme teda s deťmi na triednickej hodine zostaviť hodnotenie vlastnej práce, z ktorého si žiaci vždy vyberú a napíšu na záver daltonského bloku do pracovných listov.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Eva Dzurková | (09.02.2010 21:40 - neprečítaný)

Zaujímavé a podnetné, ďakujem

* Reagovať | Edita Pláteníková | (09.02.2010 21:47 - neprečítaný)

Pekne si to deti zostavili, my máme niečo podobné, niektoré nápady nám v našom materiáli chýbajú ( je tu, v knižnici pod názvom Ako sa ohodnotiť), doplním, dáme si na nástenku. Ja mám skúsenosť, že takéto maličké "nápovedy" deťom pri hodnotení práce veľmi pomáhajú. Výborný materiál. Deti si (aj s pani učiteľkou) rozhodne zaslúžia pochvalu.

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (09.02.2010 22:23 - neprečítaný)

Editka, ďakujem. V pondelok sme mali aj poradu o konferencii s ukážkou semafora. Dnes sme celá rodina strihali slniečko a mráčiky. Mojich daltonských to naozaj zaujalo, zajtra mám daltonský deň, uvidím. Mám pripravený i kľúč odpovedí a zónu opravovania. Som skutočne zvedavá.

* Reagovať | Edita Pláteníková | (09.02.2010 22:28 - neprečítaný)

Vidím, že nás nápady z konferencie zaujali rovnako, ja už mám tabuľu pomoci hotovú, pri realizácii výroby semafora som zvolila taktiku podľa pravidla, čo vedia urobiť deti, nesmie urobiť učiteľ, mám šikovných siedmakov, podujali sa na výrobu semafora sami.

* Reagovať | Magda Kováčiková | (10.02.2010 14:51 - neprečítaný)

Výborné!!! Nám, ktorí začíname využívať daltonské prvky, to určite pomôže. Ďakujem

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (10.02.2010 21:30 - neprečítaný)

Teším sa, že využijete.


*Pridať komentár

Učiteľ: Žaneta PikartováViac 

Predmet: Všeobecné
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)

Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 09.02.2010 21:35
Formát súboru: doc
Veľkosť: 86 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra, Všeobecné Nešpecifikovaný Viera Genčanská
Triednictvo, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Renáta Šarlinová
Všeobecné 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Dvorecká
Všeobecné 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová
Anglický jazyk, Občianska náuka, Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová
Všeobecné Nešpecifikovaný Edita Pláteníková
Triednictvo, Všeobecné 2. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Lucia Skybová- Kutilová
Matematika, Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Petra Chudá
Pracovné vyučovanie 3. ročník ZŠ Eva Vagášová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Zuzana Švondrová
Všeobecné 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Jaroslava Koníčková