Harry Potter

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Motivacia pre deti , vhodna na predmety, ktore sa neznamkuju. Je to hra na carodejnikov, ktori patria do carodejnickych cechov.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Jana Repová | (16.05.2010 14:06 - neprečítaný)

Je to pekný nápad. myslím, že to deti naozaj pohltí. Deti z mojej triedy by určite ale chceli byť v Slizoline, ktorý tam neuvádzate a Bifľomor je s mäkkým "i". Váš nápad sa mi ale veľmi páči. Od septembra to skúsim. Ďakujem dávam smajlíka

* Reagovať | Elena Plzáková | (16.05.2010 14:24 - neprečítaný)

Ďakujem, je to moj prvy prispevok... tak ma to tesi,ze zaujal... a vďaka aj za opravu...

* Reagovať | Jana Repová | (16.05.2010 14:38 - neprečítaný)

To je ok. Gratulujem k prvotine. Ešte tam môžete pridať aj ten Slizolin. Keď som robila anketu v triede, kto by chcel byť v akej fakulte, tak buď deti povedali Chrabromil (ktorú pokladajú za najlepšiu), alebo Slizolin (ktorú pokladajú za najhoršiu).
Ten diplom je pekný

* Reagovať | Gabriela Šimová | (16.05.2010 14:35 - neprečítaný)

Zdá sa mi to geniálny nápad! Preposielam na I. stupeň. Gratulujem k nápadu!

* Reagovať | Elena Plzáková | (16.05.2010 16:29 - neprečítaný)

Ďakujem, dodali ste mi chut do prace

* Reagovať | Eva Klusová | (18.05.2010 11:18 - neprečítaný)

To nemyslíte vážne?! Harry Potter a Náboženská výchova? Ľudia, katechéti, kde to žijete? Viete vôbec, čo propagujete?

* Reagovať | Jana Repová | (19.05.2010 17:13 - neprečítaný)

Nie. Ale absolútne nechápem. Čo propagujeme? Prečo by nemohlo byť toto hodnotenie komplexné na všetky predmety? To bude Harry na všetky predmety a na náboženstve bude iné hodnotenie? Prečo? V čom je rozdelenie do skupín a hodnotenie (pridávanie prípadne strhávanie bodov) v skupinách podľa príbehu Harryho Pottera protináboženské?

* Reagovať | Elena Plzáková | (19.05.2010 12:42 - neprečítaný)

No myslela som to tak ako motivaciu. Ked si nieco pekne z nabozenstva nakraslia, alebo sa naucia - tak dostanu bod... alebo si myslite, ze je to navadzanie na zle? alebo nechapem vasmu prispevku.

* Reagovať | Eugénia Čellárová | (21.05.2010 09:59 - neprečítaný)

Pokus vysvetliť, prečo je to pre NBV nevhodné:

NBV človeka priamo vedie k akceptácii Boha ako osoby a osobnosti. Zároveň sa tam človek učí základné pravdy o Bohu, viere, morálnych postojoch... Medzi iným aj o tom, že "Ak človek odhodí zo svojho života Boha, je náchylný uveriť čomukoľvek.". (Táto myšlienka nie je moja, ale nepamätám si autora). Skúsenosť ma naučila, že je to tak.
Anglická spisovateľka vytvorila pre deti pekný projekt, ktorý je zaujímavým čítaním, no predsa len je necielenou, no skrytou propagáciou čarodejníctva. A to je ten problém. Vzhľadom na morálny postoj človeka, veriaceho v Boha a Bohu je to propagácia viery v sily, ktorým síce normálny dospelý človek neverí, no dieťa to nie je schopné rozlíšiť. Aj vzhľadom na zatiaľ chýbajúce vedomosti o svete a vesmíre.
Môže zaznieť protiargument, že v minulosti legendy takéhoto typu rozprávali staré matere deťom na dobrú noc. Možno, no bolo to tak dávno... a odvtedy prešlo niekoľko storočí a doba osvietenstva so štartom logických vysvetlení vecí (na ktoré sú zvlášť ateisti veľmi hrdí a nielen oni)...
Inými slovami je to nepriama podpora vytvárania si iných božstiev a to je pre veriacich ľudí (nielen kresťanov, ale aj židov a moslimov) neprípustné.

* Reagovať | Jana Repová | (22.05.2010 21:51 - neprečítaný)

Ďakujem pekne za vysvetlenie. Akceptujem


*Pridať komentár

Učiteľ: Elena PlzákováViac 

Predmet: Náboženská výchova, Pracovné vyučovanie, Telesná výchova, Všeobecné, Výtvarná výchova
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ

Autor: Elena Plzáková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 16.05.2010 14:22
Formát súboru: docx
Veľkosť: 2058 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Elena Plzáková
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Daniela Vystrčilová
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Mária Moravčíková
Výtvarná výchova Nešpecifikovaný Judita Romanová
Slovenský jazyk a literatúra 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Monika Maruškinová
Triednictvo 1. ročník ZŠ Iveta Hampelová
Anglický jazyk 2. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Iveta Hampelová
Triednictvo 1. ročník ZŠ Iveta Hampelová
Triednictvo 1. ročník ZŠ Iveta Hampelová
Hudobná výchova 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Renáta Sivoková
Anglický jazyk, Francúzsky jazyk 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Soňa Švorcová
Slovenský jazyk a literatúra, Triednictvo 3. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Mária Moravčíková
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Zuzana Sláviková
Vlastiveda, Všeobecné 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Ivana Šuľáková