Žiadosť o pridelenie kreditov

Blog  |  Zuzana Slivková  |  Žiadosť o pridelenie kreditov  |  17.12.2011 20:05

V škole mi pán riaditeľ povedal, že si mám  dať žiadosť o pridelenie kreditov, no ja vôbec neviem, či existuje vzor žiadosti alebo si ju mám napísať sama. Prosím, môže mi niekto poradiť, kde túto žiadosť nájdem alebo ako ju mám napísať. Ďakujem veľmi pekne.




Hodnotenie:    | Zobrazení: 20492


* ohodnotiť

Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Michal Dilong | (17.12.2011 20:15 - neprečítaný)

Zo žiadosťou si netreba robiť starosti. Ja som ju napísal sám a postačilo to. Skôr riaditeľa zaujímalo zameranie vzdelávania, za ktoré som dostal kredity, lebo musí to zverejniť na webe, a musí to súvisieť so školou.

* Reagovať | Zuzana Slivková | (17.12.2011 20:47 - neprečítaný)

Ďakujem za odpoveď

* Reagovať | Jana Bucová | (28.12.2011 08:49 - neprečítaný)

V §47a, ods.13 zákona č. 390/2011 sa neuvádza povinnosť riaditeľa školy zverejňovať na webe informáciu o uznaných kreditoch, zverejní ju na verejne prístupnom mieste školy alebo ŠZ.

* Reagovať | Gabriela Čabalová | (17.12.2011 20:21 - neprečítaný)

Pošlite mi svoj mail na cabalova@gmail.com, pošlem vám vzor, ktorý sme dostávali po ukončení ĎVUI v Košiciach

* Reagovať | Zuzana Slivková | (17.12.2011 20:47 - neprečítaný)

zuzanas92@gmail.com Ďakujem veľmi pekne

* Reagovať | Janka Slobodová | (19.12.2011 08:49 - neprečítaný)

prosim "Vzor........." ancig@centrum.sk.
Dakujem a prajem prijemne Vianočné sviatky.

* Reagovať | Zuzana Vajtušová | (19.12.2011 11:13 - neprečítaný)

dobry den, môžete prosim aj mne poslať vzor..... na zvojtus@gmail.com. dakujem velmi pekne za ochotu

* Reagovať | Miriam Adamcová | (09.11.2014 13:19 - neprečítaný)

Dobrý deň, prepáčte, že touto cestou obťažujem, ak by to bolo možné rada by som aj ja vzor žiadosti, ak by ste boli taká dobrá a nerobilo Vám to problém, poprosila by som na mail miriamadamcova@azet.sk, veľká vďaka, pekný deň, Miriam

* Reagovať | Eva Karlubíková | (18.12.2011 17:39 - neprečítaný)

Aj ja poprosím eva@plastex.sk

* Reagovať | Marianna Drančáková | (18.12.2011 20:13 - neprečítaný)

Aj ja poprosím...drancakovam@azet.sk.... Ďakujem

* Reagovať | Dagmar Babejová | (18.12.2011 21:29 - neprečítaný)

Aj ja poprosim: dagmar610@gmail.com
Dakujem pekne a prijemne vianocne sviatky

* Reagovať | Peter Moravík | (19.12.2011 07:56 - neprečítaný)

Dobrý deň....na to nie je potrebná žiadna žiadosť....zo zákona na to máte právo...na výplatu si tiež nepodávate žiadosť....či?....

* Reagovať | Peter Modránszky | (19.12.2011 09:31 - neprečítaný)

Žiadosť je nato aby zamestnávateľ vedel, že ste absolvovali nejaké školenie. Nie je predsa možné aby riaditeľ evidoval všetkých zamestnancov, kto kedy ukončil nejaké vzdelávanie a koľko kreditov za to dostal.
Analógia s výplatou nie je celkom šťastná, pri výplate zamestnávateľ eviduje za čo ste ju dostali, vzdelávanie ide mimo evidencie zamestnávateľa.

* Reagovať | Darina Kučerová | (02.01.2012 18:22 - neprečítaný)

Žiadosť treba poslať aj napriek tomu, že zo zákona máte právo na kredity. Čo však nemáte právo a to sa stalo mne, p. riaditeľka Vám nemusí dať súhlas na vzdelávanie a potom budete študovať (vzdelávať sa) vo svojom voľnom čase. :-( No a ak aj získate kredity podľa posledných informácii nemusíte ešte dostať zvýšenie platu.
To len aby ste sa moc netešili.

* Reagovať | Darina Kučerová | (02.01.2012 18:25 - neprečítaný)

opravujem : omylom som nahodil meno kolegyne, takže aby nebol problém. Mgr. Dušan Štancel.

* Reagovať | Peter Modránszky | (03.01.2012 22:44 - neprečítaný)

Dovolím si čiastočne nesúhlasiť , Súhlas riaditeľa je potrebný len na to, aby ste dostali "študijné voľno", ktoré je (bolo) myslím 5 dní. Ak Vám riaditeľ súhlas nedá, vzdelávať sa môžete, ako ste napísali, vo svojom voľnom čase, ale ak už kredity získate a "zvyšujú Vašu kvalifikáciu", riaditeľ nemá inú možnosť (na kredity získané do 31.12. 2011) len Vám ich uznať. Ak Vám ich neuzná, žiadajte si ich, lebo Vám za každú cenu patria, dokonca so spätnou platnosťou!!
Nedajte sa obabrať o to, čo Vám patrí!!

* Reagovať | Vladimír Viluda | (19.12.2011 08:28 - neprečítaný)

Správne, zo zákona Vám to patrí, nie je potrebná žiadna žiadosť.

* Reagovať | Miriam Bencová | (19.12.2011 13:36 - neprečítaný)

Súhlasím s príspevkami vyššie, na získanie/uznanie kreditov potrebujem notárom overenú kópiu vystaveného potvrdenia o absolvovanom vzdelávaní. Na ňom je aj počet kreditov, ktoré mi za školenie majú byť uznané. Žiadnu žiadosť ako zamestnanec nevypisujem.

* Reagovať | Peter Moravík | (19.12.2011 13:58 - neprečítaný)

P. Modránszky to si neviem ani predstaviť, že by mi zamestnanec nepredložil osvedčenie o získaní vzdelávania a počtu kreditov....na to máme aj novelu zákona 317/2009 Z.z., ktorým je zákon č.390/2011 Z.z. paragraf 47a PRIZNÁVANIE A UZNÁVANIE KREDITOV ods. 7. Nikde nie je v tomto zákone ani v iných spomenutá žiadna žiadosť....takže nerobme to. čo nemusíme....
Nerozumiem ako si potom riaditeľ overí správnosť údajov (získaných kreditov, ich počet, kto im ich priznal a pod?)....podľa toho čo ste napísali si potom môžu zamestnanci popísať koľko kreditov potrebujú, aké získali osvedčenie a pod.......či ani sa nepreukážu žiadnym osvedčením.... ?...
Neberte to osobne, ale to je len na upresnenie...

* Reagovať | Peter Modránszky | (19.12.2011 15:43 - neprečítaný)

p. Moravík, Ja žiakom vždy vravím, že: "... ja len tak blbo vyzerám" ;o). Je pochopiteľné, že zamestnanec predloží doklad o pridelení kreditov, to myslím pochopili aj kolegovia, ktorí sem dali ten dotaz (ostatne to akosi vyplýva zo zákona), ja som len reagoval nato, že je slušné riaditeľa požiadať o priznanie príplatku. Dá sa to urobiť ústne, ale niektorí riaditelia si možno potrpia na písomnej žiadosti, možno to vôbec netreba. Ako som pochopil, Vy ako riaditeľ to robíte automaticky, keď Vám zamestnanec prinesie osvedčenia. myslím, že ak človek napíše zopár riadkov, nič tým nepokazí.

* Reagovať | Eva Volková | (19.12.2011 21:57 - neprečítaný)

Ja mam kreditovy priplatok za skolenie a ziadnu ziadost som nepisala. Riaditelovi som len odovzdala kopiou dokladu o ukonceni vzdelavania aj s originalom (Kvoli porovnaniu, vobec nechcel overenu kopiu. Original mi hned vratil).

* Reagovať | Darina Laceková | (19.12.2011 22:17 - neprečítaný)

Ja som žiadosť odovzdávala tento týždeň spolu s overenými kópiami osvedčení. Ak my pošlete e - mailovu adresu pošlem vám ju. (darlac@centrum.sk)

* Reagovať | Darina Laceková | (19.12.2011 22:22 - neprečítaný)

super. Čo môžem čakať od žiakov, ak takúto chybu urobím sama.(Mi). Toto neospravedlní ani výhovorka na neskorú hodinu.

* Reagovať | Peter Modránszky | (19.12.2011 22:32 - neprečítaný)

Myslím, že je to jasné , odovzdať riaditeľovi osvedčenie a medzi rečou sa opýtať, či potrebuje žiadosť. Ak povie, že áno, tak niečo napísať, ak nie, tak ste si ušetrili robotu. Keď sa mám priznať ani ja som žiadosť nedával, všetko za mňa vybavila ekonómka (za to jej vďaka)

* Reagovať | Jozef Dinda | (19.12.2011 22:33 - neprečítaný)

Vzor žiadosti na kreditný príplatok napísal učiteľ Jozef Dinda v časti všeobecné.

* Reagovať | Dana Palatinusová | (20.12.2011 20:54 - neprečítaný)

Ahááááááááá...Takto nejako vzniká zbytočná byrokracia! Niekto vymyslí žiadosť, niekto si myslí, že ju treba, niekto si ju potom už bude žiadať, niekto ju predloží pri kontrole alebo inšpekcii, niekto ju ešte upraví.....a potom ju niekto premeria, aby hlavička bola presne 257mmm od hornej hrany, podpis presne.....A hurá! Na svete je ďalší prepotrebný dokument. takže hor sa, vydáme smernicu o tvorbe žiadosti....

* Reagovať | Zuzana Michnová | (21.12.2011 20:02 - neprečítaný)

Presne ste to popísali, rozumiem, máme rovnakú krvnú skupinu

* Reagovať | Jana Gadušová | (09.04.2019 09:48 - neprečítaný)

To je čistá pravda. Pobavili ste ma.

* Reagovať | Jana Charvátová | (21.12.2011 11:22 - neprečítaný)

Ja okrem toho, že som musela napísať žiadosť, musela som odovzdať ďalší papier, kde vysvetľujem ako prakticky využívam poznatky zo vzdelávaní plus moje " hmatateľné" výstupy. A po mesiaci od mojej žiadosti som kreditový príplatok nedostala, ústne mi bolo oznámené, že nie sú peniaze. Takže uvidím, či v decembrovej výplate už budem mať príplatok.

* Reagovať | Viera Jančová | (21.12.2011 12:07 - neprečítaný)

Držím palce. Ja čakám na kredity od konca júna a dodnes som nedostala nič.Problém - peniaze,ako vždy. Ale včera ma v škole potešili,že peniaze už vraj došli,takže v januári dostanem všetko aj so spätným vyplatením.Nemyslela som si však ,že to bude trvať tak dlho.

* Reagovať | Jozef Dinda | (22.12.2011 07:53 - neprečítaný)

Za dva dni 133 kolegom zo 181 bol ten vzor užitočný, t.j. 74 %. Len jedna kolegyňa reagovala pozitívne, šiesti negatívne. Tí šiesti vytvárajú verejnú mienku!!! Bol by som naivný, keby som očakával poďakovanie od tých, ktorým bol vzor užitočný. Chcel som len pomôcť tým, ktorí majú problém s formálnou podobou žiadosti.

* Reagovať | Jana Višňovská | (23.12.2011 11:15 - neprečítaný)

Keby všetky vzory a tlačivá mali takú jednoduchú formu a humorný podtón ako ten Váš (tiež používam Janka Hraška), tak by sme snáď tetu Byrokraciu aj porazili. Ešte som Váš vzor síce nepoužila a potrebujem ho inak, ale upravím si. V každom prípade vďaka., nemusím nič vymýšľať a určite odporučím aj kolegom a vedeniu školy. Pekné sviatky.

* Reagovať | Štefan Veršeghy | (22.12.2011 21:43 - neprečítaný)

...podla mna si samala pritulit k panovi riaditelovi viac-a on by Ti uz nejaky ten kredit pridelil-aj bez ziadosti......

* Reagovať | Danica Baranová | (31.12.2011 19:27 - neprečítaný)

...až v nemom úžase som si prečítala odpovede blogu.... žijem asi v inom svete... ale na našej škole, žiadne žiadosti o povolenie účasti na kreditnom vzdelávaní nie je potrebné zadávať... asi je to o vedení... je síce pravdou, že som sa o povolenie musela požiadať p. riaditeľa ústne, ale vždy bol ústretový...
Prajem všetkým príjemný a hlavne úspešný rok 2012

* Reagovať | Zuzana Slivková | (06.01.2012 11:38 - neprečítaný)

Ďakujem vám všetkým veľmi pekne. Po nie veľmi vydarených sviatkoch som sa opäť super pobavila a môj úsmev je späť. Toto by si mal prečítať pán minister, aby vedel, aký poriadok je v školstve. Aká "úspešná " je reforma. Tak ja sa síce dozviem až po prázdninách... čo sa stane s mojimi kreditmi....no zvýšenie platu mám sľúbené, zatiaľ. Náš p.riaditeľ patrí medzi tých "ústretových ". No po tomto všetkom, čo sa tu popísalo, sa mi potvrdilo iba to, že v žiadnom inom rezorte nie je väčší "bordel" ako v školstve. Každý si robí čo chce a tak to aj všetko vyzerá. Vždy som túžila byť učiteľkou, no teraz začínam ľutovať, že ňou som. Jediné pozitívne sú už iba tie prázdniny, nič viac. Ale ináč v pohode , zatiaľ mi však ostáva si iba hovoriť, že v živote sú aj horšie veci a hlavne, že sme zdraví!!!

* Reagovať | Edita Pláteníková | (06.01.2012 12:14 - neprečítaný)

Zuzka, nechcem Vám brať poslednú ilúziu, ale učiteľ nemá prázdniny. Má len 45 dní dovolenky a zvyšok voľných dní je nútené náhradné voľno.

* Reagovať | Zuzana Slivková | (06.01.2012 14:30 - neprečítaný)

No vidíte, to som si neuvedomila, tak už teraz vôbec nič

* Reagovať | Peter Modránszky | (08.01.2012 15:05 - neprečítaný)

No už iba ak pocit z dobre vykonanej práce a celoživotné posr..... prepáčte poslanie

* Reagovať | Jaroslava Koňuchová | (09.01.2012 16:08 - neprečítaný)

Ďakujem za príjemné čítanie a pobavenie. Aj u nás sa musí písať žiadosť. Mňa sa to zatiaľ chvalabohu ( alebo bohužiaľ) netýka, pretože nemám dostatočný počet kreditov. Niekto ste spomenuli, že kredity platné do 31.12.2011. To znamená, že keď končím v marci a konečne si môžem prilepšiť k platu ( po 30 rokoch praxe), už som neaktuálna? No čo už.... Prajem všetkým krásny začiatok hrozného januára.

* Reagovať | Peter Modránszky | (09.01.2012 18:10 - neprečítaný)

Netreba sa báť, zatiaľ systém kreditov nie je zrušený,kredity budú platné aj potom, len s tým rozdielom, že potom rozhodne riaditeľ, či sú pre vás užitočné alebo nie. Opäť sa netreba obávať, neuznať ich môže skoro vždy, ale hlavne v prípade ak by si napr. učiteľ telocviku pre stredné školy urobil vzdelávanie pre slovenský jazyk na 1-4. ZŠ, teda úplne od veci

* Reagovať | Dana Palatinusová | (09.01.2012 18:36 - neprečítaný)

Možno si potrebuje zopakovať pravopis pred písaním ŠKVP - takže uznateľné

* Reagovať | Anna Havrilová | (27.01.2012 17:42 - neprečítaný)

A viete poradiť postup, ak riaditeľ kredity neuzná? Dá sa žiadať ich uznanie inde(napr. MŠ), alebo je to definitívne?

* Reagovať | Katarína Frištyková | (29.01.2012 10:30 - neprečítaný)

Vie mi niekto poradiť? Vraj po 1.1. 2012 sa vypláca iba 6% k platu, aj keď máte 60 kreditov, ktoré ste získali do 31.12. 2011.
Ďakujem a prajem peknú nedeľu.

* Reagovať | Jaroslava Hlásniková | (30.03.2013 19:26 - neprečítaný)

Prosím o radu: Ako je to s uznávaním kreditov za publikačnú činnosť? Už tretí mesiac čakám na reakciu riaditeľa? Mám nárok na kredity, ak mám potvrdenie od "TAKTIK", ale publikácia bude vydaná až v júni?

* Reagovať | Martina Vinjarová | (22.04.2018 21:04 - neprečítaný)

Poprosím o info,
absolvovala som 2týždňové vzdelávanie pre učiteľov v Nemecku. Ako mám postupovať, ak by som si chcela dať zaň priznať kredity? Viem, že potrebujem úradne overený preklad programu a osvedčenia (to budem mať) a kam s tým ďalej?

ďakujem za info.



*Pridať komentár