Integrácia zložiek slovenského jazyka a literatúry alebo ako využívať inovatívne metódy v slovenskom jazyku

Späť
z
výborný (100)
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Moderné vyučovanie slovenského jazyka si vyžaduje uplatňovanie nových metód podporujúcich komunikačné zručnosti našich žiakov. V týchto materiáloch ide o spracovanie vyučovacích hodín slovenského jazyka s uplatnením nielen inovatívnych metód ale predovšetkým aj s využitím literárnych textov. Ukážky sú zoradené podľa jednotlivých vyučovacích ročníkov do dvoch častí a to s prevahou jazykovej a literárnej zložky. Za každou ukážkou je uvedená reflexia s pozitívnymi ale aj negatívnymi postrehmi.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Lucia Vancová | (05.07.2009 12:36 - neprečítaný)

super je to spracovane..klobuk dole

* Reagovať | Dana Sedláčková | (25.08.2009 21:49 - neprečítaný)

množstvo nápadov v jednom súbore, skladám poklonu

* Reagovať | Mariana Dučová | (05.04.2011 21:29 - neprečítaný)

Vynikajúce....sama učím týmto spôsobom a veľmi pozitívne to vnímam....ďakujem...klikám

* Reagovať | Anna Fioleková | (13.06.2012 15:00 - neprečítaný)

pekne spracované prípravy, ďakujem...

* Reagovať | Veronika Hudáková | (25.04.2016 15:44 - neprečítaný)

NADHERNE! BERIEM SI PRIKLAD DAKUJEM


*Pridať komentár

Učiteľ: Patrícia SokolovskáViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ

Autor: Patrícia Sokolovská
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 05.07.2009 11:54
Formát súboru: doc
Veľkosť: 563 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Žaneta Pikartová
Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Jaroslava Koníčková
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Marcela Labudíková