Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac 

Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru: url
Veľkosť: 141 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Biológia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Dana Zajícová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Miriam Bencová
Občianska náuka, Triednictvo Nešpecifikovaný Peter Lengyel
Etická výchova, Triednictvo Nešpecifikovaný Pavlína Králiková
Občianska náuka 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ľudmila Pfefferová
nešpecifikovaný 2. ročník SŠ (Sexta OG) Vladimír Oláh
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Eva Klempířová
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Oľga Závacká
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Terézia Kolcunová
Biológia, Všeobecné 1. ročník SŠ (Kvinta OG) Katarína Goldová
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Marek Baláž
Triednictvo, Všeobecné 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Elza Svoreňová Kovácsová
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Mária Kopčáková
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Marek Baláž