skúmame fyzikálne a chemické deje
SpäťPopis: PL k téme: Skúmame fyzikálne a chemické deje
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Anna Oríšková | (22.10.2013 18:50 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Tomáš Bublík | (14.02.2018 20:27 - neprečítaný)
. Daj pozor, aby sa sóda z balónika nevysypala do fľaše.
. Daj pozor, aby sa sóda z balónika nevysypala do fľaše.
Reagovať | Tomáš Bublík | (14.02.2018 20:48 - neprečítaný)
Ak ešte môžem nejaké námety - okrem gramatickým chýb, by som možno nedával obrázky aparatúry, ale dal by som to žiakom nakresliť....aj úloha s parafínom sa dá urobiť ako máte tú prvú ( stanoviť problém, predpoklady, ktoré následne žiaci overia, prípadne doplniť ešte napr. o ďalší problém- ako je možné, že sviečka horí, napriek tomu, že ste sa predchvíľou presvedčili o tom, že parafín nehorí? A pod. ) Nechápem celkom záverečným otázkam: ,,Porozmýšľaj, o aký typ deja ide. Napíš svoj názor." Myslím, že by žiakovi po realizácii úlohy malo byť jasné, o aký dej ide a prečo. Preto by som to preformuloval: ,,Porozmýšľaj, o aký typ deja ide. Svoju odpoveď zdôvodni." Inak pekné, ja som pri tomto učive využil pokus s modrou skalicou....pokus so sódou a balónikom plánujem využiť pri Zákone zachovania hmotnosti, budeme aj vážiť( viem, že to nevyjde,ale žiaci nie, čo bude teda problém) a potom upravovať podmienky tak, aby ZZH platil - realizácia bez balónika a v plastovej fľaši
Ak ešte môžem nejaké námety - okrem gramatickým chýb, by som možno nedával obrázky aparatúry, ale dal by som to žiakom nakresliť....aj úloha s parafínom sa dá urobiť ako máte tú prvú ( stanoviť problém, predpoklady, ktoré následne žiaci overia, prípadne doplniť ešte napr. o ďalší problém- ako je možné, že sviečka horí, napriek tomu, že ste sa predchvíľou presvedčili o tom, že parafín nehorí? A pod. ) Nechápem celkom záverečným otázkam: ,,Porozmýšľaj, o aký typ deja ide. Napíš svoj názor." Myslím, že by žiakovi po realizácii úlohy malo byť jasné, o aký dej ide a prečo. Preto by som to preformuloval: ,,Porozmýšľaj, o aký typ deja ide. Svoju odpoveď zdôvodni." Inak pekné, ja som pri tomto učive využil pokus s modrou skalicou....pokus so sódou a balónikom plánujem využiť pri Zákone zachovania hmotnosti, budeme aj vážiť( viem, že to nevyjde,ale žiaci nie, čo bude teda problém) a potom upravovať podmienky tak, aby ZZH platil - realizácia bez balónika a v plastovej fľaši
Pridať komentár
Učiteľ: Jana KallováViac
Predmet: Chémia
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Autor: Jana Kallová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 10.03.2024 10:30
Formát súboru:
Veľkosť: 125 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Soňa Kenderová
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Eva Kubicová
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Dašena Kodadová
Chémia
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Lenka Tegiová
Chémia
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Natália Belicová