Jack London : Sivé vĺča ( pracovné listy)
SpäťPopis: Tri pracovné listy. Dva vychádzajú z textu v učebnici, obsahujú rôzne úlohy, v ktorých sa využívajú medzipredmetové vzťahy. Posledný pracovný list je rôznorodé opakovanie literatúry.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Mária Civáňová | (20.04.2010 19:41 - neprečítaný)
Ďakujem za pracovné listy. Sú naozaj super!
Ďakujem za pracovné listy. Sú naozaj super!
Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 19:42 - neprečítaný)
Opäť nadštandard v ponuke pracovných listov super, odkladám si a určite aj využijem, ďakujem
Opäť nadštandard v ponuke pracovných listov super, odkladám si a určite aj využijem, ďakujem
Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 19:42 - neprečítaný)
Ďakujem, budeme s nimi pracovať zajtra, myslím, že budeme úplne vyťažení.
Ďakujem, budeme s nimi pracovať zajtra, myslím, že budeme úplne vyťažení.
Reagovať | Eva Hainová | (20.04.2010 19:53 - neprečítaný)
Vy ste bezodná studnica nápadov . Realizácia Vašich PL vôbec nie je jednoduchá. Je to výzva pre všetkých, ktorí chcú. Prečo ich je však tak málo? Veľká vďaka za Váš čas,tvorivosť i ochotu podeliť sa ...
Vy ste bezodná studnica nápadov . Realizácia Vašich PL vôbec nie je jednoduchá. Je to výzva pre všetkých, ktorí chcú. Prečo ich je však tak málo? Veľká vďaka za Váš čas,tvorivosť i ochotu podeliť sa ...
Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 19:59 - neprečítaný)
Ďakujem, moji žiaci sú už vycvičení. Každý je tvorivý, len treba objaviť, usmerniť a rozvíjať.
Ďakujem, moji žiaci sú už vycvičení. Každý je tvorivý, len treba objaviť, usmerniť a rozvíjať.
Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 20:00 - neprečítaný)
Žanetka, teraz ste to presne vystihli - keďže sú zvyknutí od prvých školských rokov na daltonské vyučovanie, teraz sa tvorivosť len rozvíja...my s klasickým vyučovaním vieme svoje, že, Evi?
Žanetka, teraz ste to presne vystihli - keďže sú zvyknutí od prvých školských rokov na daltonské vyučovanie, teraz sa tvorivosť len rozvíja...my s klasickým vyučovaním vieme svoje, že, Evi?
Reagovať | Daniela Vystrčilová | (20.04.2010 20:23 - neprečítaný)
Veľmi dobre vypracované. Vaše PL používam, ale je to poriadna makačka, lebo decká neboli naučené na niečo podobné. Dúfam, že ich s vašou pomocou vycvičím. Hodnotím.
Veľmi dobre vypracované. Vaše PL používam, ale je to poriadna makačka, lebo decká neboli naučené na niečo podobné. Dúfam, že ich s vašou pomocou vycvičím. Hodnotím.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (20.04.2010 21:33 - neprečítaný)
Pani Evičke, v podstate vkladáme pracovné listy pravidelne len ja a Editka Pláteníková, lebo to vyplýva z nášho daltonského spôsobu vyučovania. Nemáme nadpriemerné deti, skôr naopak, ale majú postupnosť krokov : najskôr pracujú samostatne, potom si radia navzájom, každý pomáha, keď to nejde, navigujem ja. Úlohy sú také preto - extra a povinne voliteľné, lebo rešpektujú mnohopočetnú inteligenciu žiaka. A prečo bude učiteľov, čo vytvárajú pracovné listy pravidelne málo? Je to veľa času - tento list ma stojí 2- 3 hodiny a 3 hodiny opravujem, nie je ľahšie pre väčšinu klasické vyučovanie ? Mali sme metodický deň, v podstate sa metóda páčila, len si pani učiteľky pýtali vzorové listy zo všetkých predmetov. Moja malá je druháčka a viem, že idú touto cestou - robia projekty, ich pracovné listy sú náročné a tvorivé - cesta naučiť deti učiť sa, myslieť a poskytnúť im zaujímavé pracovné prostredie. Som
sa rozpísala...
Pani Evičke, v podstate vkladáme pracovné listy pravidelne len ja a Editka Pláteníková, lebo to vyplýva z nášho daltonského spôsobu vyučovania. Nemáme nadpriemerné deti, skôr naopak, ale majú postupnosť krokov : najskôr pracujú samostatne, potom si radia navzájom, každý pomáha, keď to nejde, navigujem ja. Úlohy sú také preto - extra a povinne voliteľné, lebo rešpektujú mnohopočetnú inteligenciu žiaka. A prečo bude učiteľov, čo vytvárajú pracovné listy pravidelne málo? Je to veľa času - tento list ma stojí 2- 3 hodiny a 3 hodiny opravujem, nie je ľahšie pre väčšinu klasické vyučovanie ? Mali sme metodický deň, v podstate sa metóda páčila, len si pani učiteľky pýtali vzorové listy zo všetkých predmetov. Moja malá je druháčka a viem, že idú touto cestou - robia projekty, ich pracovné listy sú náročné a tvorivé - cesta naučiť deti učiť sa, myslieť a poskytnúť im zaujímavé pracovné prostredie. Som
sa rozpísala...
Reagovať | Eva Dzurková | (20.04.2010 22:07 - neprečítaný)
čiže je to presne o tom, čo som napísala hore - že deti sú zvyknuté na tento spôsob práce od I. stupňa...ako sa to hovorí, ohýbaj ma, mamko - získajú návyky a určite potom aj v staršom veku stúpa výkonnosť. Čo pri klasickom vyučovaní - nemusím hovoriť. Aj s tými materiálmi je to presne tak vo všetkom. Robila som školenia na eBeam, učitelia si hneď pýtali nachystané hotové materiály, keď zistili, že je to o učiteľovi - tak veta znela: je to fajn, ale nemáme materiály. Čo k tomu dodať???? želám veľa ďalších úspechov v Daltone
čiže je to presne o tom, čo som napísala hore - že deti sú zvyknuté na tento spôsob práce od I. stupňa...ako sa to hovorí, ohýbaj ma, mamko - získajú návyky a určite potom aj v staršom veku stúpa výkonnosť. Čo pri klasickom vyučovaní - nemusím hovoriť. Aj s tými materiálmi je to presne tak vo všetkom. Robila som školenia na eBeam, učitelia si hneď pýtali nachystané hotové materiály, keď zistili, že je to o učiteľovi - tak veta znela: je to fajn, ale nemáme materiály. Čo k tomu dodať???? želám veľa ďalších úspechov v Daltone
Reagovať | Edita Pláteníková | (21.04.2010 06:56 - neprečítaný)
Súhlasím so všetkým, čo napísala Žanetka, ale naša škola je dôkazom toho, že s Daltonom sa dá začať aaj u piatakov, naša škola je veľká mestská škola, do piateho ročníka k nám prídu deti zo spádovej oblasti z malotriedok, začínajú s Daltonom až u nás, máme triedy, kde je 15 detí, ktoré začali ako prváci a 15, ktrorí prišli do piateho ročníka a daltonskí neboli, naučia sa zvyknú si.Začať sa dá kedykoľvek. Deti sú tvárne ešte aj na druhom stupni.
Súhlasím so všetkým, čo napísala Žanetka, ale naša škola je dôkazom toho, že s Daltonom sa dá začať aaj u piatakov, naša škola je veľká mestská škola, do piateho ročníka k nám prídu deti zo spádovej oblasti z malotriedok, začínajú s Daltonom až u nás, máme triedy, kde je 15 detí, ktoré začali ako prváci a 15, ktrorí prišli do piateho ročníka a daltonskí neboli, naučia sa zvyknú si.Začať sa dá kedykoľvek. Deti sú tvárne ešte aj na druhom stupni.
Reagovať | Žaneta Pikartová | (21.04.2010 11:09 - neprečítaný)
Práve pracujeme s týmito pracovnými listami. Videli sme moju prezentáciu o autorovi, téma žiakov zaujala, lebo každý má psa,
z povinne voliteľných úloh si vybrali rozprávanie alebo heslo o plemene psa. Pracujú, hľadajú informácie, najnáročnejia bola pre nich práca s textom, tu som vysvetľovala. Teraz len pozorujem ich prácu. Som spokojná, naozaj. Mám tu dvoch pasívnejších, tých musím stále upozorňovať. No vypracujú veľa, k týmto trom listom patrí ešte pracovný list z OBN - socializácia.
Práve pracujeme s týmito pracovnými listami. Videli sme moju prezentáciu o autorovi, téma žiakov zaujala, lebo každý má psa,
z povinne voliteľných úloh si vybrali rozprávanie alebo heslo o plemene psa. Pracujú, hľadajú informácie, najnáročnejia bola pre nich práca s textom, tu som vysvetľovala. Teraz len pozorujem ich prácu. Som spokojná, naozaj. Mám tu dvoch pasívnejších, tých musím stále upozorňovať. No vypracujú veľa, k týmto trom listom patrí ešte pracovný list z OBN - socializácia.
Reagovať | Daniela Vystrčilová | (21.04.2010 19:39 - neprečítaný)
Ja sa priznám, že ma veľmi teší, keď decká živo reagujú na takúto prácu, aj keď majú dosť problémov zvykať si /piataci, doteraz bola len klasika/. Už som si niektoré PL prispôsobila a sľubujem, že nejaké pripravím aj ja.
Ja sa priznám, že ma veľmi teší, keď decká živo reagujú na takúto prácu, aj keď majú dosť problémov zvykať si /piataci, doteraz bola len klasika/. Už som si niektoré PL prispôsobila a sľubujem, že nejaké pripravím aj ja.
Reagovať | Ľudmila Farbiaková | (20.03.2013 21:36 - neprečítaný)
Zajtra hneď využijem. Paráda! Veľká vďaka!
Zajtra hneď využijem. Paráda! Veľká vďaka!
Pridať komentár
Učiteľ: Žaneta PikartováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.04.2010 19:28
Formát súboru:
Veľkosť: 97 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Edita Pláteníková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jaroslava Koníčková
Anglický jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Iveta Hampelová
Prírodoveda, Výchova umením, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Beáta Vasiľovová
Výborné, výborné, výborné!!!!!