Cestujeme z Bratislavy do Košíc, z Košíc do Bratislavy
SpäťPopis: Vážení kolegovia, milí učitelia, ktorí vyučujete vlastivedu vo štvrtom ročníku ZŠ, som spoluautorkou učebnice vlastivedy a na návrh vedúcej autorky Márie Kožuchovej posielam prezentáciu CESTUJEME Z BRATISLAVY DO KOŠÍC. Ide o najlepšiu seminárnu prácu študentiek Pedagogickej fakulty UK v Bratislave. Boli by sme rady, keby ste nám poslali svoje názory na prezentáciu a aj odpovedali na otázku, či máte záujem o ďalšie prezentácie k vlastivede.
Diskusia
pridať komentárPripájam sa k p.Kalakayovej, pri projekcii na interaktívnej tabuli by sa strácal text v pozadí s mapou. Ináč je prezentácia výbornou pomôckou. Uvítam viac takých prezentácií, moji žiaci si na nich zvykli a hodiny vlastivedy si už bez nich ani nevieme predstaviť.
Jediná škoda je, že túto tému máme dávno za sebou, snáď pri nejakom opakovaní si túto prezentáciu pustíme.
Ďakujem za peknú pomôcku
Súhlasím s p. Kalakayovou. Najlepšie pozadie pre prezentáciu je jednofarebné. Výroba prezentácie zaberie kopec času, preto určite každý učiteľ privíta takú pomoc.
Prezentácia pekná, veľmi podrobne spracovaná. Hodnotím.
Podobne súhlasím, že text v pozadí ruší prezentáciu, a ešte jednu pripomienku mám, prezentácia je veľmi "dlhá", obsahuje veľa informácií, deti toľko nevydržia sledovať, rozdelila by som to na dve aj tri vyučovacie hodiny a spojila aj s inými činnosťami.
mne sa prezentácia celkom páči. Veď je na učiteľovi, ako si doplní obsah. Žiaci môžu vypracovať podrobne o každom meste, čo je tam zaujímavé, .....
Veď to nie je prezentácia na jednu hodinu. Pomocou nej by som prechádzala viacerými hodinami. spoločne by sme si nakoniec urobili prezentačnú mapu mestami, pohoriami at´d.
je to výborná pomôcka.
Najprv by som kladne zhodnotila pomoc študentiek a ľudí okolo tvorby učebnice Vlastivedy. Ďakujeme pekne!
Každý si svoju prezentáciu spracúva podľa svojho uváženia a rozpracovania jednotlivých snímkov. Moje nasledujúce návrhy neberte ako kritiku, ale môj názor, ako by som to robila ja.
Obsah by som vynechala, lebo po ňom nasleduje HLAVNÉ MENU a od neho potom idú prepojenia na stránky.
Každé prepojenie by som urobila tak, aby sa dalo vrátiť aj domov - teda, na hlavné menu. A z toho by som sa odrážala, takto je zbytočne veľa snímkov. A tie animácie sa mi zdajú čudne urobené, lebo napríklad, prídem na Hlavné menu a rozhodnem sa kliknúť na otázky - hneď mi hodí obrázok a Trojičné námestie - smutný smajlík (a ja som ešte ani nedostala možnosti) - akoby boli snímky v prezentácii poprehadzované. Tie prepojenia treba určite opraviť, prezentáciu skomprimovať a samozrejme na oprave takýchto menších chýb sa naučíte robiť prezentácie ako lusk.
Mne osobne je aj toto veľký prínos, lebo prezentáciu si raz-dva poopravujem, ale treba to dôkladne dotiahnuť.
No a s pozadím súhlasím, ako komentovali nado mnou.
Teším sa na prezentácie k učivu a snažte sa držať hesla: \" V jednoduchosti je sila!\" (myslím tie prepojenia)
Snímka 22: Názov Južná trasa a v zadaní:Popri ktorých slovenských mestách, riekach, pohoriach a nížinách by si prechádzal, ak by si si zvolil severnú trasu?
(severnú treba prepísať na južnú)
Súhlasím s predchádzajúcimi názormi. Prezentácia je však výbornou pomôckou pre učiteľa. Môže si vybrať snímky , ktoré žiakom ponúkne, alebo si môže na základe tejto vypracovať vlastnú M8 sa od čoho \"odraziť\", lebo niekedy človek nevie ako začať.
Ďakujem, prezentácia sa mi páči, dá sa z nej určite čerpať pri téme cestovanie. Úplne súhlasím s názorom p. Mrázikovej
Veľmi pekná prezentácia a budem tiež veľmi rada, ak budeme môcť používať aj ďalšie prezentácie, uľahčí to prípravu na hodinu. Prajem teda veľa tvorivých nápadov!
Páči sa mi, každý si vyberie to, čo potrebuje, a prispôsobí si. Držím palce
Pridať komentár
Učiteľ: Renáta MatúškováViac
Predmet: Vlastiveda
Ročník: 4. ročník ZŠ
Autor: študentky Pedagogickej fakulty UK v Bratislave
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 12.03.2012 20:08
Formát súboru:
Veľkosť: 18 MB
Jazyk: Slovenčina
Dovolím si poznámky - navigácia ma dosť potrápila. Možno je jednoznačná pre autora, ja som mala chaos. Vadil mi obrázok mapy v pozadí - text strácal čitateľnosť. Určite by som skomprimovala obrázky v prezentácii - je dosť veľká.
Prezentácie by som privítala - veľká pomoc. Mali by však dodržiavať všetky pravidlá tvorby prezentácie - ak ide o doplnok k učebnici.
Viete, je to konštruktívna kritika, ktorá vyplýva z praxe. Teším sa na ďalšie prezentácie či interaktívne cvičenia.