časovo- tematický plán z matematiky

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Časovo- tematický plán s päť-hodinovou týždennou dotáciou.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Bibiána Lejbová | (28.08.2009 14:16 - neprečítaný)

Rada by som sa opýtala, prečo máte do časovo - tematického plánu zaradené učivo násobenia a delenia, keďže to sa podľa nového ISCEDU 1 vynechalo. Vďaka.

* Reagovať | Zdena Vavrová | (28.08.2009 15:21 - neprečítaný)

Zdravím,
tento plán nie je aktuálny, však? Obsah nie je v súlade so ŠVP.

* Reagovať | Jana Černecká | (28.08.2009 16:41 - neprečítaný)

Aj mňa zarazilo v pláne učivo násobenia.Asi je to plán zpred roka.

* Reagovať | Monika Brtková | (29.08.2009 12:43 - neprečítaný)

Učivo z násobenia mám pridané ako rozširujúce učivo, ktorého ovládanie nebudeme brať do celkového hodnotenia.

* Reagovať | Monika Brtková | (29.08.2009 13:06 - neprečítaný)

Vzdelávací obsah matematiky podľa ŠVP v 1.- 4. roč. ZŠ zapadá do piatich tematických okruhov, pričom kvantita informácií jednotlivých okruhov nemusí byť zastúpená v takej miere ako je prezentované vo vzorových plánoch. Vyučovanie matematiky na 1. stupni ZŠ má smerovať k tomu aby sa pri vzdelávaní žiakov v jednotlivých tematických okruhoch realizovali najmä ciele, ktoré sú uvedené v ŠVP, pričom sa vytvára priestor aj na hlbší rozvoj kompetencií žiaka. Predmet matematika v 2. ročníku máme v ŠkVP rošírený o jednu vyučovaciu hodinu, v rámci ktorej chceme prehlbovať kompetencie našich žiakov. Ak sa dané učivo nebude zvládať, upustíme od stanovených cieľov a upravými náš plán

* Reagovať | Zuzana Diňová | (09.09.2009 19:58 - neprečítaný)

Ahoj Monika...presne takto sme si to navrhli v nasej skole aj my. Rozširenie vyučovania o 1 hodinu s pridaním tematických celkov ...násobenia a delenia...myslim si, ze to deti nezatazi, skor naopak...deti maju nasobenie velmi radi. Prajem vela prijemnych hodin matematiky :0)

* Reagovať | Monika Brtková | (10.09.2009 18:20 - neprečítaný)

Aj my mame dobru skusenost, ze deturence zvládajú ucivo násobenia a delenia aj v druhom rocniku. Danú tematiku sme vždy riešili cez skupinové projekty, pricom zacali uzasne tvorit zaujímavé príklady urcite to nie je náročné


*Pridať komentár

Učiteľ: Monika BrtkováViac 

Predmet: Matematika
Ročník: 2. ročník ZŠ

Autor: Monika Brtková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 27.08.2009 20:20
Formát súboru:
Veľkosť: 204 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 2. ročník ZŠ Katarína Hoľková
Matematika 2. ročník ZŠ Eva Václavíková
Matematika 3. ročník ZŠ Martina Dianišková
Matematika 2. ročník ZŠ Monika Brtková
Matematika 2. ročník ZŠ Jana Jelšinová
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Anna Maruniaková
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Anna Maruniaková
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miriam Vyparinová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Slávka Bukatová
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Veronika Pelcová
Matematika 5. ročník ZŠ Slávka Bukatová
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Monika Csőz
Matematika 4. ročník ZŠ Martina Knažíková
Matematika, Všeobecné 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Silvia Bodláková