Päťminútovky trochu inak - 4
![](gui/spat.png)
Popis: Desať päťminútoviek na precvičovanie násobenia a delenia do 100 trochu inou formou.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Bea, mám zhon, je to taká rýchlovka. Vďaka.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
Že vraj zhon. Je to super! Dali ste sa inšpirovať monitorom pre piatakov? Ďakujem. Už je to vytlačené a zajtra počítame.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Monitor som nevidela, tak neviem, či tam boli takéto úlohy. Mňa inšpirujú moji štvrtáci. Sú to špekulanti a PZ ich nebaví. A ďakujem za odozvu.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
Veď práve. Aj vy učíte podľa Černeka? Preto som vďačná za tieto PL, lebo mňa už kreativita opúšťa. Každý deň hľadať alebo vyrábať niečo, čo by ich zaujalo je dosť náročné. Preto ešte raz veľká vďaka.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Evka,ja som v októbri rezignovala a objednala som si Berovcov. A teraz je to super.Aj rodičia si pochvaľujú,lebo konečne vedia, čo sa deti učia. Predtým z toho mali zmätok.
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Tak to sme na tom podobne. Štvrtácka matematika je asi najhoršia z celej série tých platených a pre deti nezaujímavá. ak človek nechce, aby decká stratili záujem, musí stále vymýšľať. A to chce čas. Prajem výdrž, a ak niečo zasa zosmolím, tak to zavesím na zborovňu.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
Myslela som platených štátom, nie žiakmi.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
A tu je najväčší problém. V hladovej doline je ťažké pýtať od rodičov peniaze na učebnice a PL. Tak sa musíme trápiť - a to doslova.
![*](/img/reaction.png)
My sme tiež s financiami na tom podobne, tak sme si povedali, že to nejako zmastíme aj ten posledný rok. Ale je to ťažké. Keby človek nevedel, čo má naučiť, tak PZ aj učebnica sú mu nanič.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
Jitka, opäť vám skladám poklonu! Pripájam sa k názoru o štvrtáckej matematike. Učím dokonca aj v 3. a neviete si predstaviť ten zmätok, keď majú obidva ročníky rovnaké učivo, rovnaké cvičenia v PZ (konkrétne násobenie), avšak v inom čase! Pred každou hodinou sa musím ubezpečovať kde a čo vlastne učím....:\'(
![*](/img/reaction.png)
Tak to Vám nezávidím. Ja som si v treťom roč. naučila nás. a del. cez prezentácie. Decká to chytilo a teraz nemám problém. Skôr mám problém, čo im vymyslieť. Minule chceli po mne zlomky. Tak som im ich urobila. Dopadlo to dobre. Tak sme o level vyššie. a ďakujem za poklonu, poteší.
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
![](/gui/emotes/smile-glasses.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Jitka HrablayováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Autor: Jitka Hrablayová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.11.2013 18:17
Formát súboru:
Veľkosť: 196 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
4. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Matematika
3. ročník ZŠ
Mária Mačuhová
Pekné cvičenia.Vďaka,využijeme a vám klikám.