Čo ste si zapamätali o džeze a šansóne?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis:


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Dagmar Karoľová | (03.04.2012 17:11 - neprečítaný)

Nemyslím si, že každý žiak vie doplniť tieto vety. Pripadá mi to ako učenie sa naspamäť. Nie je to zlé ale asi by som volila inú formu. Prajem veľa úspechov.

* Reagovať | Katarína Pavelková | (03.04.2012 20:10 - neprečítaný)

Dobrý deň, ja to robievam ako prácu vo dvojici a zatiaľ to žiaci zvládajú, keď niečo náhodou nevedia, pomôžem im. V žiadnom prípade od nich nevyžadujem učenie sa naspamäť, ide mi len o to, čo si z hodiny zapamätajú.

* Reagovať | Vlasta Kráľová | (05.03.2017 13:59 - neprečítaný)

Aj učenie naspamäť je veľmi potrebné, klavirista sa tiež musí naučiť skladbu naspamäť. Bohužiaľ v dnešnej dobe sa už deti nemusia učiť naspamäť nič, preto nič nevedia a bude to ešte horšie. Kráľová


*Pridať komentár

Učiteľ: Katarína PavelkováViac 

Predmet: Hudobná výchova
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor: Katarína Pavelková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 02.04.2012 14:20
Formát súboru: docx
Veľkosť: 163 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Katarína Pavelková
Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miriam Paštéková
Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Mária Korčáková
Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Ivana Koštiaľová
Hudobná výchova 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Viera Klenková