Obrazový a hmotný prameň - doplnenie učiva

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 3
zlý
dobrý, ale ...

Popis: V prvej časti hodiny po prebratí obrazových prameňoch analyzujeme so žiakmi fotografiu z dedinského prostredia z roku 1906. Necháme žiakov prehliadnuť si fotografiu, potom im kladieme otázky rôzneho typu, napríklad, do akých troch skupín môžeme roztriediť členov rodiny, v ktorom roku sa narodila mama, ak vieme, že fotka je z roku 1906 a má na nej 35 rokov, v čom sa líši táto fotografia od súčasných, ako sa tvária ľudia na fotografii, či vznikla fotografia náhodne, alebo ľudia na nej pózujú, pri akej príležitosti mohla táto fotografia vzniknúť, v čom sa líši mama na fotografii od súčasných a mnoho iných podnetných otázok. :) Druhá časť je venovaná ukážke náhodnej archeológie. :)


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Nikola HrebeňákováViac 

Predmet: Dejepis
Ročník:

Autor: Nikola Hrebeňáková, Viliam Kratochvíl, Internet
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 27.10.2019 15:07
Formát súboru: pptx
Veľkosť: 50 MB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Michaela Lachová
Matematika 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Marcela Labudíková
Matematika 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Monika Červeňáková
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Eva Kürtiová