Daltonské menovky, hodnotenie a pravidlá

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Pre tých, ktorých zaujíma daltonské vyučovanie na druhom stupni : zaviedla som si daltonskú nástenku, na ktorej boli pravidlá, princípy, zloženie daltonských skupín a žiaci s hodnotením. Každý žiak si vybral svoj symbol, smajlíky sú za prvý polrok, potom sme dokresľovali. V tejto triede som mala len 16 detí, tretina je dobre hodnotená. Tí s malým počtom smejkov majú vývinové poruchy učenia, prvé tri mená sú rómske deti. Smejkov dostávali za mimoriadny výkon. Potom som hodnotila tiež A, B, C, D a za takmer dokonale vypracované listy mohli tiež získať pochvalu do ŽK a jednotku.


Diskusia


Diskusie sú momentálne nedostupné.


Učiteľ: Žaneta PikartováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 5. ročník ZŠ

Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 19.07.2009 13:07
Formát súboru: doc
Veľkosť: 1279 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Irena Kolčáková
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Mačuhová
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Mária Mačuhová