tematicky vychovno-vzdelavaci plan
![](gui/spat.png)
Popis: plán je vytvorený na 2 hodiny týždenne, novú učebnicu som ešte nevidela pomohla som si s plán 8.ročníka s pred dvoch rokov, pridala som na konci astronómiu
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/delete.png)
![*](/img/reaction.png)
Myslím, že astronómia sa už na ZŠ nebude učiť.
![*](/img/reaction.png)
ano viem ale deti ju obľubujú a keďže budem mať 2h týždenne tak som si ju pridala
![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
No mňa si naozaj potešila Gabika!!!
Mám na čom budovať.
Nemám rád papierovú robotu.
Dík!
Miro.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
Este krasneu druhu polovicu prazdnin.
Zuzana
![*](/img/reaction.png)
Práve tiež pracujem na pláne pre deviatakov, takže si môžem porovnať niektoré veci, len škoda, že my máme iba 1 hodinu v týždni. Veľmi ma to mrzí, hlavne mi chýba akustika. Veď pre dnešnú dobu a všeobecnú inteligenciu vôbec je to minimum vedomostí, ktoré by mal človek mať. To isté platí pre astronómiu. Odkedy je celý ten ISCED-ový ošiaľ "v prevádzke", tak mi akosi nesedí. Neviem si pomôcť. Ale ďakujem za Tvoj príspevok. Pekný zvyšok voľna
![](/gui/emotes/smile-wink.png)
Alena
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, veľmi dobre urobené, pomôže.
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Veľmi pekne ďakujem! Super...ideme ďalej...pomôže
![](/gui/emotes/smile-surprise.png)
![*](/img/reaction.png)
dakujem, aj ja som za astronomiu, (s deviatakmi po Testovani 9 zvyknem "fungovat " na referatoch, kedze ucit sa ich uz nik nedonuti
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, inšpirujem sa, astronómiu určite zaradím i deti si ju už pýtali, tiež fungujeme na prezentáciách prác žiakov, ktoré si pred tem. celkom astronómia rozdelia. Po monitore je to menej ,,boľavý"spôsob vzdelávania
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Veľká vďaka za takých ľudí, ako ste Vy,
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![](/gui/emotes/smile-smile.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Gabriela DobriováViac
Predmet: Fyzika
Ročník: 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Gabriela Dobriová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 26.07.2012 18:56
Formát súboru:
Veľkosť: 192 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Výtvarná výchova
3. ročník ZŠ
Oľga Liptáková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Jana Paľuvová
Triednictvo
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Maroš Maslen
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová
Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Beata Strculová