ekologické plasty
![](gui/spat.png)
Popis: Flashová animácia pre prierezovú tému environmentálna výchova. Pojednáva o možnostiach výroby a použitia \\\\\\\"ekologických\\\\\\\" plastov.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Ďakujem. Nebudem sa chváliť cudzím perím, preto odkážem kamarátke, ktorá to robila, že sa to páčilo.
![*](/img/reaction.png)
Je to vynikajúce. To flash -ko je super. Pochvalte kamaratku, a Vas, ze ste sa s tym podelili.
![*](/img/reaction.png)
osobne sa mi nepaci publikovanie diela ineho autora, ale kedze ide o kamaratku a nemate to v takej miere ako firma Smolko, suhlasim, ze ma tato animacia svoje miesto v tejto kniznici a ze urcite pomoze pri vyucovani.
PS: aj tu mi chybaju doprovodne texty...
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Chápem Vás, Rasťo. Malo by tu ísť o prezentáciu svojej osoby a jej schopností. Ale na druhej strane je podľa mňa táto knižnica pre učiteľov a aj pre naše deti-žiakov. To bol jediný dôvod, pre ktorý som tieto animácie použil. Keby som bol neseriózny, uvediem ako autora seba. Takže poprosím všetkých kolegov, aby animácie v mojej knižnici v sekcii environmentálna výchova neznámkovali, lebo to nie je môj výtvor. A aby nedošlo k nedorozumeniu, nepíšem to preto, že som sa urazil ;-), ale preto (aj keď to vyznie ako klišé), že vyznávam isté morálne hodnoty a nezaslúžim si odmenu za niečo, čo som nevykonal.
K sprievodným textom: myslím, že animácie sú natoľko prehľadné a zrozumiteľné, že každý učiteľ si bude vedieť pár slov vymyslieť (veď máme tvorivosť aj v náplni práce ;-) ).
Prajem pekný deň.
![*](/img/reaction.png)
Veľmi pekná animácia a ďakujem že ste sa s ňou podelili.
![*](/img/reaction.png)
Pôvodne som sa chcel opýtať, čo je na tom zlé. Ale keď som si prečítal obidve hodnotenia, teda je to zle (mimochodom, je to ZLE alebo ZLÉ?) a jezly, pochopil som, že sa sem asi nejakým omylom pripol nejaký žiak s medzerami v gramatike ;-) . Býva zvykom, že hodnotenie jezly býva sprevádzané komentárom, v čom sú ešte rezervy v tejto animácii, čo by sa dalo zlepšiť, aby to bolo vyhovujúce čo najväčšiemu počtu ľudí. Takže moja otázka znie: v čom má táto animácia rezervy (okrem toho, že tam chýbajú sprievodné texty)?
![*](/img/reaction.png)
nerozčuľujte sa, stačí keď sa pozriete koľko má dotyčná kritizujúca vlastných dokumentov
![](/gui/emotes/smile-sad.png)
![](/gui/emotes/smile-sad.png)
![](/gui/emotes/smile-sad.png)
![*](/img/reaction.png)
Ale veď ja sa vôbec nerozčuľujem, ja sa pri takýchto komentároch perfektne bavím
![](/gui/emotes/smile-grin.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Štefan CsontosViac
Predmet: Biológia, Etická výchova, Fyzika, Chémia, Informatická výchova, Informatika, Prírodoveda, Svet práce, Technika
Ročník: 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Ing. arch. Lenka Stankovská
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 21.11.2008 17:18
Formát súboru:
Veľkosť: 50 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Informatika
Nešpecifikovaný
Marta Kačmárová
Prírodoveda
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Ivana Slisková
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Ľubica Machavová
Informatika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Beata Hegerová
Matematika, Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Silvia Bodláková
Tak toto je fakt dobré