Kompenzačné pomôcky pre integrovaného žiaka -- celé čísla
SpäťPopis: Návrh kompenzačných pomôcok pre integrovaného žiaka z TC - Kladné a záporné čísla
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Andrea Kandravá | (18.10.2017 18:45 - neprečítaný)
Dobrý deň, nemali by byť nad číselnou osou označené kladné čísla napravo a záporné naľavo? Inak súhlasím, je to super
Dobrý deň, nemali by byť nad číselnou osou označené kladné čísla napravo a záporné naľavo? Inak súhlasím, je to super
Pridať komentár
Učiteľ: Xénia PíšováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor: Xénia Píšová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 11.10.2017 19:10
Formát súboru:
Veľkosť: 107 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
1. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Renáta Škodová
Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Danica Bániková
nešpecifikovaný
1. ročník ZŠ
Eva Ferková
Chémia, Slovenský jazyk a literatúra
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Renáta Škodová
Matematika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Beata Strculová
Dobrý deň, v súčte kladného a záporného čísla je chyba: -25 + (-25) = 0 a nie 15, asi preklep. Inak výborný materiál, ďakujem,