Vytvor si hru v Baltíkovi
SpäťPopis: Zadanie pre žiakov s ukážkou jedného možného riešenia úlohy. Cieľom úlohy je vytvoriť jednoduchú hru, v ktorej majú žiaci, kliknutím na žabku , "žabku odstrániť"/prečarovať na princa, princeznú.../. Zadanie úlohy je možné upravovať podľa zručností a vedomostí žiakov.
Učiteľ: Andrea ŤavodováViac
Predmet: Informatická výchova, Informatika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Autor: Andrea Ťavodová, Eva Uličná
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 05.05.2011 21:09
Formát súboru:
Veľkosť: 41 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Informatika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Martina Hrabalová
Informatika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Martina Hrabalová
Informatika
Nešpecifikovaný
Ondrej Václavík
Informatická výchova, Informatika
Nešpecifikovaný
Slávka Kalakayová
Informatická výchova, Informatika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Marta Megyesiová
Informatika
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Róbert Krajčír