/ Ivana Fiťmová / Ekonomika / odbytová činnosť podniku / Komunikačná politika podniku

Komunikačná politika podniku

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Prezentácia popisuje základné formy komunikačnej politiky podniku - reklamu, podporu predaja, prácu s verejnosťou a osobný predaj.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Darina Brezovická | (21.02.2018 17:47 - neprečítaný)

robíš prezentácie naozaj skvele


*Pridať komentár

Učiteľ: Ivana FiťmováViac 

Predmet: Ekonomika (Ekonomické predmety)
Ročník: 2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG)

Autor: Ivana Fiťmová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 09.04.2012 16:24
Formát súboru: pptx
Veľkosť: 940 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Občianska náuka, Slovenský jazyk a literatúra 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Mária Andrejčáková
nešpecifikovaný 6. ročník ZŠ (Prima OG) Daniela Vystrčilová
Slovenský jazyk a literatúra Nešpecifikovaný Alena Kubašková
Občianska náuka 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Branislav Benčič
Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova 5. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Emília Šupšáková