VYUŽITIE RYTMU A HLASU pri učení CJ u malých detí

Späť
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Rytmus: vyťukávanie, vytlieskávanie, pospevovanie, takt, narábanie s hlasom. Ako toto všetko využiť pri vyučovaní malých detí. Snažila som sa to opísať, využiť farby, veľkosť písma, no takt, ani zvuk to nie je. Ten ešte virtuálne neovládam. To by dala jedna tvorivá dieľňa. Možno sa bude dať niečo odniesť. HUDBA a vôbec sluchové vnímanie má veľkú moc vo vyučovaní. Sama som v HV nie veľmi zdatná. Zato toto všetko využívam. NECHAJTE MOŽNO DO NOVÉHO ROKA vylýštiť. Pekný Silvester!


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Gabriela ŠimováViac 

Predmet: Anglický jazyk
Ročník: 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)

Autor: Gabriela Šimová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 31.12.2009 14:49
Formát súboru: ppt
Veľkosť: 1949 kB

Licencia:

Jazyk: English English

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Anglický jazyk, Hudobná výchova 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miroslav Sikorský
Anglický jazyk 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Katarína Hoľková
Anglický jazyk, Biológia, Francúzsky jazyk, Informatická výchova, Informatika, Matematika, Prírodoveda, Španielsky jazyk 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miroslav Sikorský
Anglický jazyk, Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Mária Lehoczká