Tvrdé spoluhlásky so Šmolkom
SpäťPopis: Zmena nastavenia. Páčil sa mi príspevok mojej kolegyne Evky Drengubiakovej. Trošku som ju prerobila, hlavne jej záver kvôli väčšej interaktivite a možnosti samostatnej práce žiaka pri precvičovaní.
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Anna Kobzová | (01.02.2010 10:19 - neprečítaný)
Veľmi pekné. Hodnotím. Aj keď učím na 2. stupni. Možno rada, ktorú vôbec nemusíte brať na vedomie. Snažím sa nedávať žiakom príklady s nesprávnym pravopisom ( alebo len veľmi dobrým žiakom ). Radšej tam dám pomlčku. Aby si zrakovo nefixovali nesprávny pravopis.
Veľmi pekné. Hodnotím. Aj keď učím na 2. stupni. Možno rada, ktorú vôbec nemusíte brať na vedomie. Snažím sa nedávať žiakom príklady s nesprávnym pravopisom ( alebo len veľmi dobrým žiakom ). Radšej tam dám pomlčku. Aby si zrakovo nefixovali nesprávny pravopis.
Reagovať | Eva Dzurková | (01.02.2010 10:33 - neprečítaný)
Veľmi pekné, najviac sa mi páči interaktívna časť, ktorú ste spracovali Vy. A p. Anka ma predbehla - presne som to chcela napísať aj ja, že ja osobne tiež nepoužívam vizuálne príklady s chybným pravopisom, žiaci sú potvory a práve to by im najviac utkvelo v pamäti
Veľmi pekné, najviac sa mi páči interaktívna časť, ktorú ste spracovali Vy. A p. Anka ma predbehla - presne som to chcela napísať aj ja, že ja osobne tiež nepoužívam vizuálne príklady s chybným pravopisom, žiaci sú potvory a práve to by im najviac utkvelo v pamäti
Reagovať | Lýdia Rezničáková | (01.02.2010 11:15 - neprečítaný)
ukladám si a hodnotím, zíde sa mi pravdepodobne si ich upravím, pretože súhlasím s kolegyňami- radšej by som dala viac slov na dopísanie i-y /zobrazené ale s pomlčkou/ a tie chybné vôbec
ukladám si a hodnotím, zíde sa mi pravdepodobne si ich upravím, pretože súhlasím s kolegyňami- radšej by som dala viac slov na dopísanie i-y /zobrazené ale s pomlčkou/ a tie chybné vôbec
Reagovať | Jana Kupková | (01.02.2010 19:01 - neprečítaný)
Volila som túto formu z dôvodu, že deti často zabúdajú používať "hlavu" a mnohé veci robia automaticky. Tvrdé spluhlásky vysypú a potom zlyhávajú v aplikatívnych cvičeniach. Pokyn ich navádza k tomu, že nie všetko je správne. Pred splnením úlohy musia rozmýšľať.
Volila som túto formu z dôvodu, že deti často zabúdajú používať "hlavu" a mnohé veci robia automaticky. Tvrdé spluhlásky vysypú a potom zlyhávajú v aplikatívnych cvičeniach. Pokyn ich navádza k tomu, že nie všetko je správne. Pred splnením úlohy musia rozmýšľať.
Pridať komentár
Učiteľ: Jana KupkováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Evka Drengubiaková, Jana Kupková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 26.02.2010 18:00
Formát súboru:
Veľkosť: 2462 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Jaroslava Ďuricová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Adriana Dudeková
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Jana Kupková
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Jitka Hrablayová
Maďarský jazyk a literatúra, Slovenský jazyk a literatúra
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Marta Valkovičová
Veľmi pekné, určite použijem. Už sa teším na pokračovanie o mäkkých spoluhláskach.