Čo má žiak ovládať na konci 1.polroka
SpäťPopis: Obsahový vy výkonový štandard z matematiky 1.polrok
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Daťková | (29.12.2013 09:01 - neprečítaný)
V našom ŠkVP sme s pridali počet hodín matematiky, a preto máme aj rozširujúce učivo. Učiť násobilku do 20 je podľa nás nezmysel. V 3.ročníku učíme do 50 a v 4.ročníku dokončíme ostatné spoje.
V našom ŠkVP sme s pridali počet hodín matematiky, a preto máme aj rozširujúce učivo. Učiť násobilku do 20 je podľa nás nezmysel. V 3.ročníku učíme do 50 a v 4.ročníku dokončíme ostatné spoje.
Reagovať | Anna Feriancová | (29.12.2013 15:52 - neprečítaný)
Myslím, že ste to urobili super a predvídavo. Že je to hlúposť do 20, s tým súhlasím.
Myslím, že ste to urobili super a predvídavo. Že je to hlúposť do 20, s tým súhlasím.
Pridať komentár
Učiteľ: Eva DaťkováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 3. ročník ZŠ
Autor: Eva Daťková
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 28.12.2013 17:06
Formát súboru:
Veľkosť: 81 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ
Eva Daťková
Matematika
4. ročník ZŠ
Eva Daťková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ
Eva Daťková
Matematika
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Eva Daťková
Anglický jazyk
1. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Ľubica Marková
Anglický jazyk, Obohatenie
9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Tatiana Haľamová
Môžem sa spýtať, kde je napísané, že žiaci majú ovládať spamäti spoje násobenia a delenia do 50, keď aj učebnice podľa ISCED 1 pre 3. ročník učia spoje len do 20 ?