sudoku 11
![](gui/spat.png)
Popis:
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
ja si to nemyslím, pretože tieto dokumenty sú vytvorené tak, aby mohli deti pracovať a vpisovať primo na počítači do súboru. Alebo máte pocit, že je pre dieťa motivujúce, keď do bezkriedy dostane záplavu úloh?
![*](/img/reaction.png)
Vôbec si to nemyslím, toto nie je pekné, že nie ste vďační za pomoc, máte právo na názor, ale je to pre ľudí demotivujúce. Ja som prispievala takto rýchlo pred troma mesiacmi, bola som prvá v kraji a teraz mám mať pocit, že som sa predbiehala? Mrzia ma takéto názory. A ešte ma mrzí, že keď otváram rôzne dokumenty od rôznych ľudí, sú stiahnuté, ale neohodnotené. Už dávno som toto chcela povedať. Ďakujem, že ste ma "naštartovali".
![*](/img/reaction.png)
Takých stiahnutých dokumentov, ktoré tí, ktorí si ich stiahli neohodnotili ja mám plnú knižnicu. To svedčí ale niečo i nich, nie o majiteľovi práce. Že si kolegovia práce stiahli sa mi zdá normálne, každý pracovný list vyrábam 2 -3 hodiny, často sú štvostranové a nevkladám ich po jednej strane a riešenie oddelene.
![*](/img/reaction.png)
Nechcem vyzerať ako dieťa, čo sa bije o vedierko na piesočku, ale nedá mi nenapísať, že aj súbory prehľad gramatiky 1,2,3,4,5... na stenu do triedy mohli byť v jednom súbore. Tam nebolo potrebné ani zakrývať pred deťmi riešenia, ako v súboroch p. Ligártovej. Pekný deň
![*](/img/reaction.png)
Máte určite pravdu, myslím, že dnes by všetky skončili v jednom súbore, ale určite Vám neunikol rating za súbory, ktoré svedčia o tom, že tieto práce sú naozaj žiadané, sú na úrovni a možno preto nikto neriešil, že boli vkladané po jednom. Takto to vidím ja.
![*](/img/reaction.png)
Ja som netvrdila, že nie sú na úrovni, stiahla som si ich aj ja. A hodnotenie skúsme neporovnávať, keď dokumenty Ligártovej boli vkladané tento mesiac, ešte ich nevidelo toľko ľudí, ako keď boli vložené Nemyslím, že sme tu preto, aby sme hodnotili príspevky iných učiteľov. Páči sa mi, že chcú v dnešnej dobe ešte pracovať a pomáhať. Možno nie každý vie zazipovať súbor, je však chvályhodné, že chce prispievať. Nechápem, čo znamená získavanie bodov. Ideme si závidieť, že sa niekomu darí? To chcete povedať, že body sú podľa počtu súborov a nie podľa kvality dokumentu. Tak to sa mi nepáči. A ešte sa chcem spýtať, keď pribúdajú hviezdičky, tak sa to pripočíta učiteľovi aj v ďalšom mesiaci? Ďakujem za info.
![*](/img/reaction.png)
Nie, body za práce z minulých mesiacov nepripočítajú. Väčšina mojich prác vložených v máji má vysoké hodnotenie, čo mňa osobne nesmierne teší. Nič nikomu nezávidím, zle ste si to vysvetlili. Už dávno tu dokonca v komentároch (alebo vo fóre) padol návrh, aby učiteľ v jednom dni mohol vložiť len obmedzené množstvo dokumentov. Asi práve preto, aby sa tento projekt nestal neprehľadným. Ja by som bola za.
![*](/img/reaction.png)
No so získavaním bodov je to naozaj veľmi zvláštne, rating sa zvyšuje už otvorením súboru. Otvorenie súboru nevyjadruje jeho kvalitu. A skutočne nezávidím, skôr obdivujem tých, ktorí prispievajú, v tom je táto stránka geniálna. Ale naozaj niekedy strácam prehľad, pretože denne tu pribúda množstvo nových prác a chce to veľa času preklikať sa všetkými a nájsť to, čo sa mi hodí. Možno by bolo celkom dobrým riešením, keby knižnica bola rozdelená na sekcie po jednotlivých predmetoch.
![*](/img/reaction.png)
Mohli, vkkladala som ich v čase, ked som nevedela zozipovať niekoľko súborov do jedného dokumentu. Teraz by som ich takto nevložila. Dokonca aj hot pot som sa naučila prepájať do jedného súboru, lebo boli také, ktoré sa mi zdali na vloženie po jednom zbytočné.
![*](/img/reaction.png)
Kontaktujte administrátorov, dali Vám k menu zlú ikonu, podľa nej ste vo februári 2010 boli tretia v kraji.
![*](/img/reaction.png)
ďakujem za upozornenie, netrápi ma, koľká som kedy bola, ani to nebolo podstatné v príspevku, ktorý som písala, ten bol o inom. Ani ma nepadlo to zisťovať, pri mojej práci si pomaly nepamätám, čo bolo včera. Ste milá, že to sledujete aj za mňa.
![*](/img/reaction.png)
Ak pracujete s deťmi cez bezkriedy, tak prídete na zmysel takéhoto postupu Prečo nadobúdam pociť, že určité veci ostali nepochopené?
![*](/img/reaction.png)
A vôbec tu nejde o to, že niekto nie je vďační, ja osobne som vďačná za všetko, čo mi pomôže v práci s deťmi. Ide o to, že zborovňa sa stáva neprehľadnou kvôli množstvu prác (na jednej strane je dobré, že je nás toľko) a mali by sme sa všetci snažiť, aby sme si to tu urobili tak, ako nám to najlepšie bude vyhovovať. Takže nejde o nevďak, boli to len naše pripomienky.
![*](/img/reaction.png)
Ja som dokonca písala cez kontaktný formulár aj administrátorom a navrhovala som raiting učiteľov nespočítavať, jednoducho ho zrušiť a nechať len raiting prác. Počet hviezdičiek mne osobne pomáha pri rozhodovaní, či otvoriť alebo nie.
![*](/img/reaction.png)
Výborný nápad, páči sa mi, veď toto nie je súťaž.
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Soňa LigártováViac
Predmet: Matematika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Soňa Ligártová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 27.05.2010 14:41
Formát súboru:
Veľkosť: 37 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Danica Slašťanová
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Danica Slašťanová
Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Danica Slašťanová
Matematika, Školský klub detí, Špeciálna pedagogika, Všeobecné
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Jana Verešová
Informatická výchova, Matematika
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Slávka Kalakayová
myslím, že všetky tie sudoku by mohli byť v jednom word dokumente, nemyslíte ?