Jack London : Sivé vĺča ( pracovné listy)
![](gui/spat.png)
Popis: Tri pracovné listy. Dva vychádzajú z textu v učebnici, obsahujú rôzne úlohy, v ktorých sa využívajú medzipredmetové vzťahy. Posledný pracovný list je rôznorodé opakovanie literatúry.
Diskusia
pridať komentár![*](/img/reaction.png)
Ďakujem za pracovné listy. Sú naozaj super!
![*](/img/reaction.png)
Opäť nadštandard v ponuke pracovných listov
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, budeme s nimi pracovať zajtra, myslím, že budeme úplne vyťažení.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Vy ste bezodná studnica nápadov . Realizácia Vašich PL vôbec nie je jednoduchá. Je to výzva pre všetkých, ktorí chcú. Prečo ich je však tak málo? Veľká vďaka za Váš čas,tvorivosť i ochotu podeliť sa ...
![*](/img/reaction.png)
Ďakujem, moji žiaci sú už vycvičení. Každý je tvorivý, len treba objaviť, usmerniť a rozvíjať.
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Žanetka, teraz ste to presne vystihli - keďže sú zvyknutí od prvých školských rokov na daltonské vyučovanie, teraz sa tvorivosť len rozvíja...my s klasickým vyučovaním vieme svoje, že, Evi?
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Veľmi dobre vypracované. Vaše PL používam, ale je to poriadna makačka, lebo decká neboli naučené na niečo podobné. Dúfam, že ich s vašou pomocou vycvičím. Hodnotím.
![*](/img/reaction.png)
Pani Evičke, v podstate vkladáme pracovné listy pravidelne len ja a Editka Pláteníková, lebo to vyplýva z nášho daltonského spôsobu vyučovania. Nemáme nadpriemerné deti, skôr naopak, ale majú postupnosť krokov : najskôr pracujú samostatne, potom si radia navzájom, každý pomáha, keď to nejde, navigujem ja. Úlohy sú také preto - extra a povinne voliteľné, lebo rešpektujú mnohopočetnú inteligenciu žiaka. A prečo bude učiteľov, čo vytvárajú pracovné listy pravidelne málo? Je to veľa času - tento list ma stojí 2- 3 hodiny a 3 hodiny opravujem, nie je ľahšie pre väčšinu klasické vyučovanie ? Mali sme metodický deň, v podstate sa metóda páčila, len si pani učiteľky pýtali vzorové listy zo všetkých predmetov. Moja malá je druháčka a viem, že idú touto cestou - robia projekty, ich pracovné listy sú náročné a tvorivé - cesta naučiť deti učiť sa, myslieť a poskytnúť im zaujímavé pracovné prostredie. Som
sa rozpísala...
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![](/gui/emotes/smile-smile-big.png)
![*](/img/reaction.png)
Súhlasím so všetkým, čo napísala Žanetka, ale naša škola je dôkazom toho, že s Daltonom sa dá začať aaj u piatakov, naša škola je veľká mestská škola, do piateho ročníka k nám prídu deti zo spádovej oblasti z malotriedok, začínajú s Daltonom až u nás, máme triedy, kde je 15 detí, ktoré začali ako prváci a 15, ktrorí prišli do piateho ročníka a daltonskí neboli, naučia sa zvyknú si.Začať sa dá kedykoľvek. Deti sú tvárne ešte aj na druhom stupni.
![*](/img/reaction.png)
Práve pracujeme s týmito pracovnými listami. Videli sme moju prezentáciu o autorovi, téma žiakov zaujala, lebo každý má psa,
z povinne voliteľných úloh si vybrali rozprávanie alebo heslo o plemene psa. Pracujú, hľadajú informácie, najnáročnejia bola pre nich práca s textom, tu som vysvetľovala. Teraz len pozorujem ich prácu. Som spokojná, naozaj. Mám tu dvoch pasívnejších, tých musím stále upozorňovať. No vypracujú veľa, k týmto trom listom patrí ešte pracovný list z OBN - socializácia.
![*](/img/reaction.png)
Ja sa priznám, že ma veľmi teší, keď decká živo reagujú na takúto prácu, aj keď majú dosť problémov zvykať si /piataci, doteraz bola len klasika/. Už som si niektoré PL prispôsobila a sľubujem, že nejaké pripravím aj ja.
![*](/img/reaction.png)
Zajtra hneď využijem. Paráda! Veľká vďaka!
![](/gui/emotes/smile-grin.png)
![*](/img/reaction.png)
Učiteľ: Žaneta PikartováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Autor: Žaneta Pikartová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 20.04.2010 19:28
Formát súboru:
Veľkosť: 97 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Miriam Bencová
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Edita Pláteníková
Slovenský jazyk a literatúra
5. ročník ZŠ, 8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Jaroslava Koníčková
Anglický jazyk
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Iveta Hampelová
Prírodoveda, Výchova umením, Výtvarná výchova
0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Beáta Vasiľovová
Výborné, výborné, výborné!!!!!