/ Vladimír Kázik / matematika / 7 / zlomky / sčítanie 4 ZLOMKOV

sčítanie 4 ZLOMKOV

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 3
zlý
dobrý, ale ...

Popis: PL pre mojich žiakov-knihy-kde ste?


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Helena Panáčková | (05.11.2010 19:48 - neprečítaný)

...ešte si zrejme počkáme...

* Reagovať | Marta Megyesiová | (06.11.2010 09:08 - neprečítaný)

mne už ani nechýbajú

* Reagovať | Silvia Bodláková | (06.11.2010 14:20 - neprečítaný)

Toť, dobrá otázka. Ale pokiaľ som pozrela piatacké a šiestacké - už mi ani nechýbajú.
Krásne príklady. Dávam Vás u nás v škole ako príklad učiteľa šikovníka. Držím palce v ďalšej tvorbe.

* Reagovať | Vladimír Krajňák | (06.11.2010 20:24 - neprečítaný)

A ja som si myslel, že to len mne sa "reformované" učebnice nepáčia. Možno by bolo potrebné napísať nejakú oficiálnu sťažnosť na ministerstvo voči učebniciam resp. poukázať na ich slabé stránky. Pretože reforma prebehla a učebníc niet - a keď aj sú tak sú veľmi nevhodné. Osobne pri vyučovaní používam ešte aj "staré" učebnice matematiky a tie sú podľa mňa výborne spracované. Autor nových učebníc síce uvádza, že jeho cieľom nebolo navrhnúť učebnicu kde by bol výklad učiva a príklady na precvičovanie - no ja si myslím, že matematika sa má vyučovať názorne. Trocha nepochopiteľné sa mi zdá aj rozčlenenie tém učiva - vraj si to žiaci lepšie osvoja - ak sa im učivo predkladá po takých častiach - ale neviem či ak by som postupoval podľa kapitol v učebnici, nestrávil by som veľa času opakovaním už toho čo by mali žiaci vedieť. A môj subjektívny pohľad na celú vec je taký že reforma v matematike je veľmi nekoncepčná. Uvediem príklad - v ŠVP nie je ani zmienka o pojmoch NSN a NSD no pri zlomkoch sa majú žiaci naučiť ich sčítavať či odčítavať.

* Reagovať | Ján Žabka | (06.11.2010 23:07 - neprečítaný)

Dobrý deň. Nie celkom rozumiem tomu, čo je nekoncepčné na tom, že NSN a NSD nie je v povinnom učive pre všetkých a sčitovanie a odčitovanie zlomkov tam je. Veď zlomky sa predsa dajú sčítať a odčítať aj bez nájdenia NAJMENŠIEHO spoločného násobku, či nie? Navyše, všetko, čo vám chýba v POVINNOM UČIVE PRE VŠETKÝCH môžete doplniť v školskom vzdelávacom programe. Aj poradie kapitol si môžete upraviť podľa seba, každému predsa vyhovuje niečo iné... Aj to sa mi zdá prirodzené. Doteraz všetci preberali všetko vo viacmenej rovnakom, to podľa mňa nie je normálne, nakoľko každý máme iné danosti. Všetko dobré.

* Reagovať | Silvia Bodláková | (24.11.2010 04:32 - neprečítaný)

Musím povedať, že mňa pán Černek prekvapil učebnicami nemilo. Pamätám si ho ako učiteľqa na naľom gympli - občas prišiel suplovať. A vždy som mala o ňom vysokú mienku.

Musímvšak povedať, že keď som ačala učiť - prijali jazykový zákon - a na našej škole vtedy boli len experimentálne učebice - väčšinou- české a tak som si sama prekladala učebnice pre tretiakov a štvrkákov - Kittlera českého. Zvykla som si a odvtedy beriem učebnicu matematiky ako pomôcku na zadávanie domácich úloh. Viac sa mi páčili učebnice Berovcov a pána Repáša (hoci som u Šedivého písala diplomovku ) pre druhý stupeň - prvostupniarske moc nie.

* Reagovať | Katarína Poláčiková | (06.11.2010 19:25 - neprečítaný)

dobré ani mne už nechýbajú učebnice


*Pridať komentár

Učiteľ: Vladimír KázikViac 

Predmet: Matematika
Ročník: 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)

Autor: Vladimír Kázik
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 05.11.2010 19:33
Formát súboru: pdf
Veľkosť: 78 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Zita Zádoriová
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Zuzana Kijácová
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Anna Gočíková
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Vladimír Kázik
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Beata Strculová