Ako si nakresliť rybu

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 2
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Jednoduchý návod na kresbu ryby v LogoMotion, RNA


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Slávka KalakayováViac 

Predmet: Informatická výchova
Ročník: 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ

Autor: Slávka Kalakayová
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 02.03.2011 21:27
Formát súboru: pdf
Veľkosť: 176 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Informatika, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Eva Dzurková
Školský klub detí, Triednictvo, Všeobecné Nešpecifikovaný Eva Dzurková
Informatická výchova 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Slávka Kalakayová
Informatika 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Lucia Skybová- Kutilová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Edita Pláteníková
Informatická výchova 2. ročník ZŠ Renáta Vlčková
Triednictvo, Všeobecné 1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ Miriam Bencová
Informatická výchova, Informatika, Všeobecné 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Peter Gajdošík
Informatická výchova Nešpecifikovaný Elena Maninová
Informatická výchova, Obohatenie Nešpecifikovaný Elena Maninová
Informatická výchova 3. ročník ZŠ Slávka Kalakayová
Informatická výchova, Informatika, Všeobecné Nešpecifikovaný Edita Pláteníková
Informatická výchova 1. ročník ZŠ Jana Kišáková