Vytvor si hru v Baltíkovi

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Zadanie pre žiakov s ukážkou jedného možného riešenia úlohy. Cieľom úlohy je vytvoriť jednoduchú hru, v ktorej majú žiaci, kliknutím na žabku , "žabku odstrániť"/prečarovať na princa, princeznú.../. Zadanie úlohy je možné upravovať podľa zručností a vedomostí žiakov.


Diskusia

pridať komentár

Žiadne komentáre


*Pridať komentár

Učiteľ: Andrea ŤavodováViac 

Predmet: Informatická výchova, Informatika
Ročník: 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ

Autor: Andrea Ťavodová, Eva Uličná
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 05.05.2011 21:09
Formát súboru: zip
Veľkosť: 41 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Informatika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Martina Hrabalová
Informatika 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Martina Hrabalová
Informatika Nešpecifikovaný Ondrej Václavík
Informatická výchova, Informatika Nešpecifikovaný Slávka Kalakayová
Informatická výchova, Informatika 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Marta Megyesiová
Informatika 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Róbert Krajčír