/ Slávka Šoltésová / Matematika / Školské úlohy / 4. školská práca - 1. ročník

4. školská práca - 1. ročník

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis:


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Slávka Kalakayová | (18.05.2009 22:39 - neprečítaný)

velmi zvlastne...ja tomu sice nerozumiem...ale videla som tu viac zaujimavejsich a podnetnejsich dokumentov... tento mi pripada dost jednoduchý... ja sa divam na dokument po zapnuti skrytých znakov.... a tu je na moje gusto prilis veľa enterov na konci.... ale ak sa to niekomu paci, preco si to neprida do svojej kniznice?

* Reagovať | Slávka Šoltésová | (19.05.2009 15:35 - neprečítaný)

Ja myslim, ze v matematickej pisomke o vsetko ine, len nie o entery.

* Reagovať | Slávka Kalakayová | (19.05.2009 17:19 - neprečítaný)

vobec ste ma nepochopili. Ja dokumenty, ktorym nerozumiem, nehodnotim. Iba ak ma zaujmú po technickej či vizualnej stranke. Ked ma nieco vybornu formu. Nepripadam si kompetentna hodnotit nieco, comu nerozumiem. Dokument si pozriem a ak ma niečo na nom zaujme, ohodnotim. Ale aby som si dokument ani nepozrela a ohodnotila???......tak to nie je "košer".

* Reagovať | Slávka Šoltésová | (19.05.2009 18:17 - neprečítaný)

Ibaze ja za to nemozem. To adresujte do fora ostatnym. Ja tu nikoho nepoznam, takze ak niekto hodnoti bez pozerania, to nie je moja chyba, ale jeho. Pripada mi to, ze ma tu obvinujete z niecoho, co robi niekto iny. Ja len pridavam svoje veci. Hodnotim inych. Nie seba.

* Reagovať | Slávka Kalakayová | (19.05.2009 19:04 - neprečítaný)

ved Vas tu nikto neobvinuje! Teda aspon nie ja. To vsetko patrilo tomu, kto hodnotil a nepozrel si, ani nepridal ...ani neokomentoval.... ja by som chcela vediet, preco je to tak a mozno zmenim nazor a pochopim v com je kvalita. Tak sa neurazajte a vyzvite svojich ctitelov, aby sa vyjadrili

* Reagovať | Štefan Kuchčák | (20.06.2009 07:07 - neprečítaný)

podla mna je forma dokumentu vyborna a moze to potvrdit kazdy kto zadava pisomne prace premietanim cez dataprojektor. Napisanie takeho dokumentu vo worde mi vzdy trvalo dlhsie ako zostavenie samotnej pisomnej prace. Vyriesil som to tak, ze som si kupil kvalitny tablet a zadania pisomnych prac pisem rukou. Cez dataprojektor potom premietam obrazok vo formate bmp vytvoreny v Paint.
A co sa tyka obsahu, v prvych dvoch prikladoch by som namiesto výrazu "vypocitajte rovnicu" pouzil "vyrieste rovnicu" alebo "najdite obor pravdivosti rovnice" a pod.
Privital by som na tomto mieste aj diskusiu o vhodnosti pouzivania pojmu "vrchol funkcie" v prvom rocniku strednej skoly.

* Reagovať | Marta Stančíková | (10.07.2009 13:16 - neprečítaný)

vsetko je uplne v pohode, paci sa mi to


*Pridať komentár

Učiteľ: Slávka ŠoltésováViac 

Predmet: Matematika
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG)

Autor: Slávka Šoltésová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 18.05.2009 20:36
Formát súboru: doc
Veľkosť: 31 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Alena Píšová
Matematika 1. ročník SŠ (Kvinta OG) Slávka Šoltésová
Matematika 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Anna Plachtinská
Matematika 5. ročník ZŠ Anna Plachtinská
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Anna Plachtinská
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miriam Vyparinová