Automatické písanie - (dadaizmus, surrealizmus, nadrealizmus)
SpäťPopis: V prezentácii sú zhrnuté základné znaky daných avantgardných smerov ako aj práca s textom a úlohy pre žiakov, aby sami dokázali vytvoriť genitívne metafory, príp. básne v duchu "automatického písania".
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Oľga Dúdorová | (10.06.2012 23:19 - neprečítaný)
Nahlásiť nevhodný komentár
Reagovať | Stanislav Bella | (24.01.2013 09:06 - neprečítaný)
Perfektné, komplexné, interaktívne! ĎAKUJEM!
Perfektné, komplexné, interaktívne! ĎAKUJEM!
Pridať komentár
Učiteľ: Adriana KubáňováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 3. ročník SŠ (Septima OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Autor: Adriana Kubáňová
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 07.09.2011 20:52
Formát súboru:
Veľkosť: 309 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník SŠ (Septima OG)
Adriana Kubáňová
Výtvarná výchova
5. ročník ZŠ
Renáta Kollárová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník SŠ (Septima OG)
Alena Kubašková
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Eva Fajčíková
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník SŠ (Septima OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Michaela Pagáčová
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ
Michaela Lachová
Informatická výchova, Informatika
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Iveta Gallová
Výchova umením
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Martina Muchová
Slovenský jazyk a literatúra
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Zuzana Škorníková
Slovenský jazyk a literatúra, Školský klub detí
4. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Andrea Fuchsová
Výchova umením, Výtvarná výchova
8. ročník ZŠ (Tercia OG)
Tatiana Haľamová
Slovenský jazyk a literatúra
6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Žaneta Pikartová