TVVP SJL 2.roč. ŠZŠ variant B
SpäťPopis: TVVP pre 2.roč. ŠZŠ - variant B
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Eva Vagášová | (19.08.2012 14:12 - neprečítaný)
Obsah je daný, nemajú výkonový štandard, ale kludne si to upravte.
Obsah je daný, nemajú výkonový štandard, ale kludne si to upravte.
Reagovať | Dagmar Střelcová | (04.10.2012 18:00 - neprečítaný)
všetky zatiaľ mnou videné plány pre variant B výborne vypracované,ak by bola možnosť videnia pre 6.ročník variant b poprípade 3.ročník variant B videla som zo SJ je výborný vďaka za inšpiráciu
všetky zatiaľ mnou videné plány pre variant B výborne vypracované,ak by bola možnosť videnia pre 6.ročník variant b poprípade 3.ročník variant B videla som zo SJ je výborný vďaka za inšpiráciu
Pridať komentár
Učiteľ: Eva VagášováViac
Predmet: Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
Ročník: 2. ročník ZŠ
Autor: Eva Vagášová
Typ dokumentu: TVVP
Vytvorené dňa: 01.08.2012 17:08
Formát súboru:
Veľkosť: 127 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika, Špeciálna pedagogika
2. ročník ZŠ
Eva Vagášová
Slovenský jazyk a literatúra
4. ročník ZŠ
Eva Vagášová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
2. ročník ZŠ
Judita Romanová
Slovenský jazyk a literatúra
2. ročník ZŠ
Michaela Balážová
Špeciálna pedagogika
2. ročník ZŠ
Eva Vagášová
Pracovné vyučovanie
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Tatiana Haľamová
Triednictvo
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Všeobecné
3. ročník ZŠ
Peter Pompa
Školský klub detí, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Školský klub detí, Triednictvo
0. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Slovenský jazyk a literatúra, Špeciálna pedagogika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Anna Hudáková
Špeciálna pedagogika
7. ročník ZŠ (Sekunda OG)
Emília Kozaňáková
Triednictvo, Všeobecné
Nešpecifikovaný
Oľga Oslanecová
Školský klub detí, Triednictvo
1. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ
Oľga Oslanecová
Vzorovo vypracované plány, až na malú chybičku
Pre žiakov s mentálnym postihnutím nie sú vypracované vzdelávacie štandardy, čo vyplýva z charakteru postihnutia žiakov.
Z tohto dôvodu by som v tabuľke vypustila "obsahový štandard" a nahradila ho iba "obsah"