Západná a stredná Európa - písomka

Späť
predchádzajúci náhľad
nasledujúci náhľad
z 2
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Krátka písomka zo štátov strednej a západnej Európy, bez slepej mapky, ale prácu so slepou mapou hodnotím samostatne.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Peter Lengyel | (03.03.2013 22:38 - neprečítaný)

akú by ste mi dali známku, keby som vám napísal, že najväčší prístav na svete je Šanghai, že Vltava preteká cez České Budějovice, že v Maďarsku sa ťaží zmný plyn a urán, že Mercedes sa vyrába v USA ? A že Siemens a uhlie = Česká Republika (jeden kamarát robí v Siemense a druhý v Kladne v dole...) - Myslím si, že takáto písomka je dosť nejednoznačná a neaktuálna...

* Reagovať | Daniela Grácová | (04.03.2013 18:39 - neprečítaný)

Ďakujem za komentár, každú písomku pred písaním so žiakmi preberám, upozorňujem, že sa týka Európy, rieky pretekajú cez hlavné mestá daných štátov, snažím sa takýmito písomkami šetriť aj papier a tým prírodu, a pracujem zatiaľ bez nových učebníc a len s poznámkami, som rada, že sa žiaci naučia aspoň tieto možno nie najaktuálnejšie informácie. Ďakujem.
PS: Neviete mi prosím ešte overiť informáciu, že značka ADIDAS v Nemecku vyrábajú len kopačky? a všetko ostatné v Ázii ako aj mnoho ďalších firiem?
a ešte určite nebudem Vaše vedomosti hodnotiť.

* Reagovať | Peter Lengyel | (05.03.2013 17:05 - neprečítaný)

no viete, ak ste rada, že sa žiaci učia aspoň niečo, aj keď to nie je aktuálne, tak potom neviem... Ak sa totiž nejakého žiaka pýtate aký je najväčší prístav na svete a vlastne nechcete najväčší prístav na svete, ale pýtate sa na najväčší prístav v západnej Európe, tak by možno bolo lepšie, aby ste sa opýtali na najväčší prístav v zápanej Európe... Ak sa pýtate cez ktoré mesto preteká Seina a Vltava, tak sa opýtajte cez ktoré Hlavné mesto.... Asi sa takto ťažko deti naučia čítať s porozumením, keď musí byť k tomu ešte inštrukcia ako to bude myslené a nie je to myslené tak ako je to napísané...
Nechcem vám tu dávať lekcie správneho kladenia otázok, je to vaša práca, vaši žiaci a hlavne vaša písomnka, reagujem len na to, že deti by sa podľa mňa mali učiť o veciach ako sú a nie ako nie sú.

Určite máte pravdu v tom, že veľmi veľa vecí sa de facto vyrába v Číne alebo Poľsku alebo bovie kde. Je globalizácia a v obchode je absolútne neprehľadná, nepravidelná a nenaučiteľná.. Aj preto by možno bolo lepšie deti nezaťažovať tým, čo sa kde vyrába a venovať sa skôr tomu ako môžu zemepisné znalosti využiť vo svoj prospech...

* Reagovať | Daniela Grácová | (06.03.2013 11:19 - neprečítaný)

Ďakujem, pekný deň!


*Pridať komentár

Učiteľ: Daniela GrácováViac 

Predmet: Geografia
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG)

Autor: Daniela Grácová
Typ dokumentu: Písomka, test
Vytvorené dňa: 06.03.2013 11:42
Formát súboru: doc
Veľkosť: 43 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Geografia 6. ročník ZŠ (Prima OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Alena Naďová
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Soňa Matejková
Geografia 2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG) Vladimír Karásek
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Oľga Šandorová
Geografia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Marianna Čelovská
Dejepis, Občianska náuka 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Jaroslava Džavoronková
Geografia 2. ročník SŠ (Sexta OG) Vladimír Karásek
Geografia 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Marianna Aronová
Geografia 6. ročník ZŠ (Prima OG) Karol Kondel
Občianska náuka 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Viera Hnilová
Geografia 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Ladislav Moravík