KP . pravdepodobnosť

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: V práci sú aj úlohy pozbierané zo zborovne, najmä od Zuzky Kijácovej, ktorej ďakujem


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Valéria Holeková | (24.05.2013 07:47 - neprečítaný)

Aj vďaka Tebe Zuzka

* Reagovať | Zuzana Mikolajová | (24.05.2013 06:57 - neprečítaný)

veľmi dobré, vďaka

* Reagovať | Ján Žabka | (24.05.2013 22:43 - neprečítaný)

Dobrý deň, chcem sa opýtať, ako by ste ohodnotili riešenie úlohy 6: \"Jedna polovica, lebo mohol byť párny alebo nepárny súčet a to sú dve možnosti. Priaznivá z nich je jedna, preto to bude 1/2.\" Vďaka za odpoveď.

* Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 14:57 - neprečítaný)

Dobrý deň! Pán Žabka, v jednej skupine mám párny súčet a v druhej nepárny, všade je to1/. tj. 18/36. Tieto úlohy učím už dávno a vysvetlené sú v učebnici prof. Šedivého v M 8 2. časť pre 8. ročník. Pekný deň!

* Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 15:31 - neprečítaný)

Preklep 1/2. Ale, akosi som nepochopila podstatu Vašej otázky? Veď ste si zodpovedali sám.

* Reagovať | Ján Žabka | (25.05.2013 22:29 - neprečítaný)

Pri troch kockách platí tiež, že súčet môže byť buď párny alebo nepárny, teda pravdepodobnosť je 1/2, ale v skutočnosti je pravdepodobnosť iná ako 0,5. Takže ani pri dvoch kockách by výsledok 1/2 nemal byť uznaný za správny, ak nevypísali všetky možnosti a neukázali, že 18 z 36 je priaznivých.

* Reagovať | Valéria Holeková | (25.05.2013 22:38 - neprečítaný)

Ale samozrejme, že vedia vypísať žiaci všetky možnosti, ved párnych súčtov pri dvoch kockách je 6 a nepárnych 5, keby nerátali všetky možnosti, tak by výsledok nemohol byť 1/2. Mám dojem, ako keby ste ma chceli učiť ako učiť? Neviem ,prečo ste mi dali vo svojom prvom komente takú zavádzajúcu otázku akoby som bola žiačka ZŠ

* Reagovať | Ján Žabka | (26.05.2013 08:07 - neprečítaný)

Nechcel som vás učiť, len som sa pýtal, aké máte skúsenosti s hodnotením žiakov, lebo mne sa stalo, že mi žiak napísal riešenie 1/2 = 50 % a z neho sa nedalo vidieť, ako uvažoval, či nesprávne alebo správne. Preto som sa pýtal, ako by ste hodnotili také riešenie.

* Reagovať | Valéria Holeková | (26.05.2013 18:03 - neprečítaný)

Ďakujem za úsmevy Marika

* Reagovať | Viera Šebejová | (27.05.2013 14:27 - neprečítaný)

super, ako všetky vaše materiály.

* Reagovať | Valéria Holeková | (27.05.2013 16:38 - neprečítaný)

Ďakujem Vám veľmi pekne


*Pridať komentár

Učiteľ: Valéria HolekováViac 

Predmet: Matematika
Ročník: 8. ročník ZŠ (Tercia OG)

Autor: Valéria Holeková
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 23.05.2013 22:27
Formát súboru: docx
Veľkosť: 91 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Katarína Gates
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Beata Strculová
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Katarína Farkašová
Matematika 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Valéria Holeková
Matematika 3. ročník SŠ (Septima OG) Gabriela Štoffanová
Matematika 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG) Veronika Luptovská
Matematika 4. ročník SŠ (Oktáva OG) Miroslav Krajník
nešpecifikovaný 0. ročník ZŠ, 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Miriam Vyparinová
Matematika 3. ročník ZŠ Lucia Vicianová