Ukážka zadania písomnej práce s riešením a hodnotením
SpäťPopis: Ukážka možnosti využitia dataprojektora na zadanie a opravu písomnej práce s bodovaním a hodnotením
Diskusia
pridať komentár
Reagovať | Edita Záborská | (19.07.2009 21:31 - neprečítaný)
Ja tiež žiakom zadávam aj bodovanie /ak nie som lenivá/ a majú to radi, lebo vedia na čom sú. Tiež zverejním pre písomkou aj hodnotenie.
Ja tiež žiakom zadávam aj bodovanie /ak nie som lenivá/ a majú to radi, lebo vedia na čom sú. Tiež zverejním pre písomkou aj hodnotenie.
Reagovať | Štefan Kuchčák | (20.07.2009 03:59 - neprečítaný)
Väčšinou vedia, obyčajne však hodnotím percentami.
Väčšinou vedia, obyčajne však hodnotím percentami.
Reagovať | Iveta Kotúčová | (10.08.2009 21:30 - neprečítaný)
Je to fajn,ak vedia bodovanie,aj stupnicu.Najlepšie sú písomky alebo rozcvičky,ak vedia stupnicu,bodovanie príkladov a sami za určitý čas sa snažia vypočítať príklady,ktoré si sami z ponuky vyberú / v podstate sa sami rozhodujú pre málo ťažších alebo veľa ľahších,niektorí kombinujú.Nie sú potrebné ani skupiny.
Je to fajn,ak vedia bodovanie,aj stupnicu.Najlepšie sú písomky alebo rozcvičky,ak vedia stupnicu,bodovanie príkladov a sami za určitý čas sa snažia vypočítať príklady,ktoré si sami z ponuky vyberú / v podstate sa sami rozhodujú pre málo ťažších alebo veľa ľahších,niektorí kombinujú.Nie sú potrebné ani skupiny.
Reagovať | Gabriela Štoffanová | (20.10.2009 14:19 - neprečítaný)
Sama dávam podobné "malé" písomky, hodnotila by som úplne rovnako, po použití kosínusovej vety na určenie strany, by som následne pre výpočet uhla radšej použila sínusovú vetu - menej náročná na prácu. Tiež zvyknem oboznámiť s počtami bodov a stupnicou vopred.
Sama dávam podobné "malé" písomky, hodnotila by som úplne rovnako, po použití kosínusovej vety na určenie strany, by som následne pre výpočet uhla radšej použila sínusovú vetu - menej náročná na prácu. Tiež zvyknem oboznámiť s počtami bodov a stupnicou vopred.
Pridať komentár
Učiteľ: Štefan KuchčákViac
Predmet: Matematika
Ročník: 1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Autor: Štefan Kuchčák
Typ dokumentu: Učebný materiál
Vytvorené dňa: 19.07.2009 20:42
Formát súboru:
Veľkosť: 79 kB
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Matematika
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Štefan Kuchčák
Matematika
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Štefan Kuchčák
Matematika
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Štefan Kuchčák
Matematika
1. ročník SŠ (Kvinta OG), 2. ročník SŠ (Sexta OG), 3. ročník SŠ (Septima OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG)
Štefan Kuchčák
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Alžbeta Martincová
Matematika
4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ
Michaela Lachová
Vaši žiaci počas písomky vedia koľko bodov môžu získať za každú úlohu?