Písanie pre druhákov a prvákov

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Keď musíte doma viac pracovať s vlastným dieťaťom, vymyslíte všeličo. Ponúkam Vám, možno sa Vám zíde. Písanie prvých čiar, písanie písmen, číslic, opisovanie písaného textu, doplňovanie samohlások krátkych a dlhých.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Daša Kašparová | (22.07.2009 13:33 - neprečítaný)

Keď chcem otvoriť tento súbor, PC mi odkazuje, že sa nenašla adresa. V čom je problém?

* Reagovať | Silvia Bodláková | (22.07.2009 20:33 - neprečítaný)

Nechala som v odkaze napísané dvakrát htttp:
Už som to opravila.
Ďakujem za upozornenie.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (22.07.2009 22:05 - neprečítaný)

To je dobré. To ste sama robili?

* Reagovať | Silvia Bodláková | (23.07.2009 08:47 - neprečítaný)

Nuž, keď musím, tak musím. Postupne tam pridávam ďalšie podľa toho, čo potrebuje pretrénovať syn.
Celú tú stránku som začala robiť preto, že moje deti potrebujú kreatívnu tvorbu a rozvíjať svoje talenty a zároveň trochu posunúť viac svoje slabšie stránky. Hlavne, neviem nič nájsť literatúru, čo by bola vhodná pre rodičov s deťmi s poruchami učenia. Tak si pomáham sama. Hoci sme vždy doteraz mali milé učiteľky, viem, že deťom nestačí len práca v škole vo všeobecnosti, a nie to ešte deťom s nejakou poruchou učenia.

* Reagovať | Gabriela Šimová | (24.07.2009 06:04 - neprečítaný)

Skvelý rodič ste.Želanie neskromné, aby sa i ostatní rodičia takýchto detí starali o ich rozvoj. My máme veľa rodičmi "nespolupracujúcich" prípado.
Držím palce!

* Reagovať | Mária Csitneky | (24.07.2009 07:58 - neprečítaný)

Veľmi zaujímavé, určite využijem

* Reagovať | Silvia Bodláková | (25.07.2009 20:16 - neprečítaný)

Gabika Šimová, takých rodičov je viac, nie som len sama. Lenže materiálov pre rodičov je menej ako pre učiteľov a nie všetci rodičia sú učitelia.
Mrkni si, čo napísala jedna mamička a čo jej odpovedali rodičia s podobným problémom: http://www.dobrenapady.info/blog.php?page=blog_id&id=12
Bohužiaľ aj ja sa stretávam s rodičmi, čo majú pocit, že donesením papiera s diagnózou ich aktivita končí a chcú o stupeň lepšiu známku kvôli dyskalkúlii ešte aj z výtarnej. Alebo vybavia desaťhodinové doučovanie pred väčšou písomkou a považujú to za perfektný nápad. Pritom práve takýmto deťom treba viesť dosť dlho a organizovať čas, aby sa to naučili sami. Lebo ich problém nie je väčšinou v neučení sa, ale v nesystematickosti.


*Pridať komentár

Učiteľ: Silvia BodlákováViac 

Predmet: Slovenský jazyk a literatúra
Ročník: 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ

Autor: Silvia Bodláková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 22.07.2009 20:32
Formát súboru:
Veľkosť: 71 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Gabriela Maruščáková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ, 2. ročník ZŠ Silvia Bodláková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Danica Slašťanová
Slovenský jazyk a literatúra 2. ročník SŠ (Sexta OG), 4. ročník SŠ (Oktáva OG) Veronika Gereková
Slovenský jazyk a literatúra 1. ročník ZŠ Michal Ciba
Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Eva Dzurková
Slovenský jazyk a literatúra 6. ročník ZŠ (Prima OG) Alica Fortiaková
Slovenský jazyk a literatúra 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Ľudmila Dudášová
Nemecký jazyk 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Henrieta Matušková
Anglický jazyk 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ Zuzana Vogelová
Anglický jazyk 5. ročník ZŠ Juliana Janíková
Slovenský jazyk a literatúra 3. ročník ZŠ Katarína Švajdová
Slovenský jazyk a literatúra Nešpecifikovaný Stanislava Jureková
Slovenský jazyk a literatúra, Výtvarná výchova 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Andrea Rusová