/ Katarína Poláčiková / Matematika / 6. ročník ZŠ / Desatinné čísla inak

Desatinné čísla inak

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Interaktívne cvičenie na násobenie a delenie desatinných čísel vytvorené v Hot Potatoes.


Diskusia

pridať komentár

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (26.07.2009 14:39 - neprečítaný)

Vy s pani Martou športovo súťažíte, veľmi sa mi páči tento raz grafická realizácia. My slovenčinári sme zahanbení. Dávam si záväzok, že aj ja sa pozriem na Hot Potatoes a potrápim pravopis detí a literárnu teóriu interaktívnym cvičením. Hodnotím. Škoda, že naše učiteľky matematiky sa nezapojili do virtuálnej knižnice, radšej vyučujú klasicky.

* Reagovať | Marta Megyesiová | (26.07.2009 14:44 - neprečítaný)

ja si myslím, že v päťke sa nedalo učiť klasicky - to by deti strašne nudilo

* Reagovať | Marta Megyesiová | (26.07.2009 14:50 - neprečítaný)

a myslím, teda som presvedčená, že takto budem pokračovať aj šiestom ročníku

* Reagovať | Žaneta Pikartová | (26.07.2009 17:23 - neprečítaný)

Nie, my sme v piatom ročníku učili daltonským spôsobom, ale kolegyne trvali na klasickom spôsobe vyučovania matematiky, zdal sa im vhodnejší, zvádzali sme boj s argumentmi, ale nedali sa presvedčiť. Naša vedúca matematiky má na hodinách úžasnú disciplínu ( má stále otvorené dvere, aby všetci videli, že počas vyučovania sa žiaci ani nehýbu) a viem , že učí : 1 -2 žiaci počítajú celú hodinu pri tabuli príklad za príkladom, neexistujú rébusy, pracovné listy, PC, nič. Píšem to preto, aby sa prebudili, keby sem zablúdili...

* Reagovať | Zuzana Kijácová | (26.07.2009 17:35 - neprečítaný)

Žanete : odvaha Vám nechýba , ale podľa toho, čo ste tu napísali Vám iné ani neostáva :-((, ja som mala piatakov minulý rok - posťahovala som si kopec materiálov z virtuálnej knižnice, alebo sme používali staré učebnice, zbierky, staršie úlohy z pytagoriády, klokana, riešili taktika - pracovali v skupinách, samostatne, pre kontrolu som ich pozývala k tabuli - aby som vedela, či to v skupinách " funguje ", niekedy som celé hodiny počítala s integrovanými - budúci rok chcem k tejto práci pridať "horúce zemiačiky" - takže treba len chcieť - môj názor ...

* Reagovať | Marta Megyesiová | (26.07.2009 18:05 - neprečítaný)

súhlasím so Zuzanou - ja by som Vás Žaneta hneď brala za "parťáka". My sme pracovali často s interaktívnou tabuľou a deťom sa to veľmi páčilo, vymýšľali sme rôzne projekty a keby mi ktosi navrhoval, že so mnou bude pracovať na netradičnom vyučovaní, tak by som bola celá bez seba.

BTW: a tiež mám rada disciplínu na hodine, ale takú aktívnu a tvorivú - nemyslím si, že v triede musí byť ako v kostole


*Pridať komentár

Učiteľ: Katarína PoláčikováViac 

Predmet: Matematika
Ročník: 6. ročník ZŠ (Prima OG)

Autor: Katarína Poláčiková
Typ dokumentu: Cvičenie, úloha
Vytvorené dňa: 26.07.2009 13:22
Formát súboru: htm
Veľkosť: 34 kB

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zita Zádoriová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Monika Kasagrandová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Denis Herda
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Katarína Poláčiková
Matematika, Všeobecné 8. ročník ZŠ (Tercia OG) Elena Stachová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Daniel Hnyk
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Lenka Zemanová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Ľudmila Kovačovičová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG) Beata Strculová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Darina Červencová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zita Zádoriová
Matematika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Zita Zádoriová