Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?

Späť
z
zlý
dobrý, ale ...

Popis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.


Diskusia

pridať komentár


*Pridať komentár

Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac 

Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)

Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru: url
Veľkosť: 141 B

Licencia:

Jazyk: Slovenčina Slovenčina

  Podrobne  

História dokumentu

Od tohto autora

Súvisiace dokumenty

Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.

Podobné dokumenty

Triednictvo, Všeobecné 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Elza Svoreňová Kovácsová
nešpecifikovaný Nešpecifikovaný Terézia Kolcunová
Prírodoveda 4. ročník ZŠ Eva Klempířová
nešpecifikovaný 2. ročník SŠ (Sexta OG) Vladimír Oláh
Špeciálna pedagogika Nešpecifikovaný Mária Kopčáková
Občianska náuka, Triednictvo Nešpecifikovaný Peter Lengyel
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Miluša Sohová
Informatická výchova Nešpecifikovaný Viera Jančová
Školský klub detí 2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ Janka Fillová
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Mária Višňovská
Fyzika 6. ročník ZŠ (Prima OG) Miriam Sklenárová
Etická výchova, Triednictvo, Všeobecné 3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG) Antónia Ďurajková
Biológia 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG) Simona Gareková
Biológia, Všeobecné 1. ročník SŠ (Kvinta OG) Katarína Goldová