Ako môže učiteľ pomôcť žiakom rozpoznať cieľ ich nevhodného správania?
SpäťPopis: Žiaci si však málokedy uvedomujú, z akých dôvodov a prečo sa správajú neprijateľne a nevhodne. Keď však učiteľ vie o štyroch cieľoch nevhodného správania a vie ich rozpoznať, môže žiakovi kedykoľvek pomôcť.
Učiteľ: Jaroslava KoníčkováViac
Predmet: Triednictvo
Ročník: 1. ročník ZŠ, 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Autor:
Typ dokumentu: Metodický materiál
Vytvorené dňa: 08.09.2017 13:22
Formát súboru:
Veľkosť: 141 B
Jazyk: Slovenčina
História dokumentu
Od tohto autora
Súvisiace dokumenty
Autor nepridal žiadne súvisiace dokumenty.
Podobné dokumenty
Triednictvo, Všeobecné
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Elza Svoreňová Kovácsová
nešpecifikovaný
Nešpecifikovaný
Terézia Kolcunová
Prírodoveda
4. ročník ZŠ
Eva Klempířová
nešpecifikovaný
2. ročník SŠ (Sexta OG)
Vladimír Oláh
Špeciálna pedagogika
Nešpecifikovaný
Mária Kopčáková
Občianska náuka, Triednictvo
Nešpecifikovaný
Peter Lengyel
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Miluša Sohová
Informatická výchova
Nešpecifikovaný
Viera Jančová
Školský klub detí
2. ročník ZŠ, 3. ročník ZŠ
Janka Fillová
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Mária Višňovská
Fyzika
6. ročník ZŠ (Prima OG)
Miriam Sklenárová
Etická výchova, Triednictvo, Všeobecné
3. ročník ZŠ, 4. ročník ZŠ, 5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG), 7. ročník ZŠ (Sekunda OG), 8. ročník ZŠ (Tercia OG), 9. ročník ZŠ (Kvarta OG)
Antónia Ďurajková
Biológia
5. ročník ZŠ, 6. ročník ZŠ (Prima OG)
Simona Gareková
Biológia, Všeobecné
1. ročník SŠ (Kvinta OG)
Katarína Goldová
výborné